  • 1. Data: 2005-02-23 00:27:56
    Temat: Czy sąd ma określone terminy wyznaczania rozpraw ?
    Od: "romeo" <w...@n...pl>

    Czy sędzia może wyznaczyć następny termin rozprawy za 2 tygodnie a jak chce
    to może za 2 lata.Gdzie to jest określone ?
    Romeo

  • 2. Data: 2005-02-23 12:50:44
    Od: "Kaiser Souza" <k...@N...gazeta.pl>

    > Czy sędzia może wyznaczyć następny termin rozprawy za 2 tygodnie a jak chce
    > to może za 2 lata.Gdzie to jest określone ?

    ----------w kpk - a zalezy od wolnych terminow :)
    pozdrawiam
    mk

  • 3. Data: 2005-02-24 10:53:56
    Od: Roman Gładysz <r...@t...pl>

    romeo napisał(a):
    > Czy sędzia może wyznaczyć następny termin rozprawy za 2 tygodnie a jak chce
    > to może za 2 lata.Gdzie to jest określone ?
    > Romeo

    jak to sie mądrze mówi - aby rozstrzygnięcie sprawy nastąpiło w
    rozsądnym terminie. Trzeba więc uwzględnić wiele czynników. Generalnie
    rozprawę wyznacza się - i tu trzeba przerwać, bo nie wiem o jaką
    procedurę chodzi. Najpierw trzeba podoręczać wszystkim wezwania,
    zawiadomienia, odpisy - to już w zależności od charakteru sprawy. jak to
    sie mówi - jedna zwrotka nie doręczona, zgubiona i sprawa spada z wokandy.
    Miłego
    Roman Gładysz