1. Data: 2005-06-10 19:33:26
Temat:Paragraf-gdzie?-klawiatura
Od:perzan <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Może i naiwne pytanie,ale gdzie na standardowej klawiaturze
znajdę graficzny znak paragrafu?

2. Data: 2005-06-10 19:33:51
Temat:Re: Paragraf-gdzie?-klawiatura
Od:"Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

perzan <p...@w...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
> Może i naiwne pytanie,ale gdzie na standardowej klawiaturze
> znajdę graficzny znak paragrafu?
Na klawiaturze nie znajdziesz.
możesz sobie zrobić skrót

--
Roman Rumpel Skype: siedemrumpli
C Hollywood Homicide

3. Data: 2005-06-10 19:40:12
Od:KrzysiekPP <k...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może i naiwne pytanie,ale gdzie na standardowej klawiaturze
> znajdę graficzny znak paragrafu?

Jesli chodzi o linux i edytor vi, to nie ma takiej mozliwosci. To
niemozliwe.

--
Krzysiek, Krakow

4. Data: 2005-06-10 19:42:55
Od:witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

perzan wrote:
> Może i naiwne pytanie,ale gdzie na standardowej klawiaturze
> znajdę graficzny znak paragrafu?

Alt-0167

5. Data: 2005-06-10 19:57:52
Od:"--<<red>>--" <...@...qq> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "perzan" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> Może i naiwne pytanie,ale gdzie na standardowej klawiaturze
> znajdę graficzny znak paragrafu?

trzymasz wcisniety lewy ALT
naciskasz na klawiaturze numerycznej 2 1
puszczasz ALT

red