  • 1. Data: 2004-04-27 07:53:55
    Temat: Panie mecenasie...
    Od: "prodrive" <c...@p...fm>

    Witam

    Mam male pytanko. Jak powinno zwracac sie do radcy prawnego a jak do
    notariusza. Wiem, ze np. do adwokata mowi sie mecenasie a jak bedzie w
    tamtych przypadkach?

    Pozdrawiam
    Leszek

  • 2. Data: 2004-04-27 08:01:04
    Temat: Re: Panie mecenasie...
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@N...e-wro.pl>

    > Mam male pytanko. Jak powinno zwracac sie do radcy prawnego a jak do
    > notariusza. Wiem, ze np. do adwokata mowi sie mecenasie a jak bedzie w
    > tamtych przypadkach?

    Do notariusza: panie rejencie

    Pozdrawiam,
    Konrad

  • 3. Data: 2004-04-27 14:42:47
    Od: "KALKOL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "prodrive" <c...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Witam
    >
    > Mam male pytanko. Jak powinno zwracac sie do radcy prawnego a jak do
    > notariusza. Wiem, ze np. do adwokata mowi sie mecenasie a jak bedzie w
    > tamtych przypadkach?

    per czarny bracie:)

  • 4. Data: 2004-04-27 20:06:44
    Od: Borszczuk <c...@R...7Hi5.wfmh.org.pl.AND.7Hi5>

    prodrive wrote:

    > Mam male pytanko. Jak powinno zwracac sie do radcy prawnego
    > a jak do notariusza.

    Zwroc sie do niego per "pan". Jak bedzie udawal ze nie slyszy
    to zapodaj "buraku" a potem to poszukaj innego ;)

    MSPANC
    --
    Life is a beach and then you dive...

    Marcin

  • 5. Data: 2004-04-29 07:57:13
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Slyszalem zwracanie sie per 'Pan Sedzia', Panie Sedzio', gdy tak tez mówilem
    i notariusz mnie nie poprawial, ale w samej kancelarii notarialnej asesor
    zwracal sie do prowadzacego kancelarie notariusza per 'Panie Rejencie' wiec
    ta ostatnia forma jest chyba najbardziej poprawna.
    JaC