  • 11. Data: 2004-10-06 17:15:57
    Temat: Re: Palenie papieros=F3w na ulicy
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Czy palenie papierosów na ulicy przez osobę pełnoletnią jest
    > wykroczeniem? Dzisiaj policjant ukarał mandatem 50 zł kilka osób.

    To niewazne czy bylo czy nie. Popieram !!!!! Walczyc z smrodziarzami
    dymiacymi nam w twarz, przydeptujacymi pety na ulicy, wyrzucajacymi je
    przez okno prosto na inny samochod ! Walczyc i jeszcze raz walczyc !!!

    Niech sie zabijaja we wlasnym domu !
    --
    Krzysiek, Krakow

  • 12. Data: 2004-10-06 17:29:04
    Temat: Re: Palenie papierosów na ulicy
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <d...@4...com>, WAM wrote:

    > "u mnie dziala" ew. sprobuj taki news:ck1268$2hc$1@news.onet.pl

    Czu "u ciebie" to znaczy w googlach? Bo "u mnie w googlach"
    nie działa. Czy jest inne miejsce, do którego można to wpisać?

    Renata

    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 13. Data: 2004-10-06 17:42:00
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On 6 Oct 2004 17:29:04 GMT, Renata Gołębiowska
    <R...@a...waw.pl> wrote:

    >Czu "u ciebie" to znaczy w googlach? Bo "u mnie w googlach"
    >nie działa. Czy jest inne miejsce, do którego można to wpisać?
    U mnie to znaczy w Forte Agencie ;)
    right click -> jump to message url ;)

    W googlach tez pewnie zadziala, tylko z opoznieniem, wszak watek ma
    dopiero 2,5 godziny :)

    WAM
    --
    nad morze? www.nadmorze.pl

  • 14. Data: 2004-10-06 18:04:25
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "W.W." <S...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    Z tego co wiem, to na podstawie Ust. z dnia 9 listopada 1995 r. o ochronie
    zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych rada gminy
    może ustalić, w drodze uchwały, dla terenu gminy inne niż wymienione w
    ustawie miejsca przeznaczone do użytku publicznego jako strefy wolne od dymu
    tytoniowego. Pewnie w tym wypadku wyznaczyła miejsca publiczne, więc sprawcy
    popełniają wykroczenie z art. 13 cyt. ustawy. Stad też zostały nałożone
    mandaty.

  • 15. Data: 2004-10-06 18:07:34
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <l...@4...com>, WAM wrote:

    > U mnie to znaczy w Forte Agencie ;)
    > right click -> jump to message url ;)

    Dzięki:) Nie mam Fort Agenta, ale zachęciłeś mnie do zajrzenia do
    helpa własnego news readera i u mnie też tak można:)
    Esc l i działa:)

  • 16. Data: 2004-10-06 19:51:09
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik W.W. napisał:

    > *Czy palenie papierosów na ulicy przez osobę pełnoletnią* jest
    > wykroczeniem? Dzisiaj policjant ukarał mandatem 50 zł kilka osób.

    No i padło pytanie ... zacytujmy genialne odpowiedzi :>

    > bardzo im tak dobrze, bo nie jest przyjemne wachanie tego smrodu.

    > Zakaz palenia
    > powinien obowiązywać we wszystkich miejscach, gdzie inni są narażeni na
    > wdychanie tego właśnie smrodu.

    > Ja niestety nic o tym nie wiem, ale jeśli jest martwy to najwyższy czas by
    > zmartwychwstał ;]

    > Więc jeśli zakaz jest to chyba dobrze

    > Popieram !!!!! Walczyc z smrodziarzami
    > dymiacymi nam w twarz, przydeptujacymi pety na ulicy, wyrzucajacymi je
    > przez okno prosto na inny samochod !

    ... Bosz ... pl.soc.prawo , czy pl.soc.banda.idiotów ?

    Marcin Świetlicki - Palenie:

    "Pytam: dlaczego niepalący
    wsiadają bez skrupułów do przedziałów
    dla palących? Czemu chcą dominować? Czemu
    są wiecznie urażeni?

    Mój mały przyjacielu, papierosie.
    Spędziłem z tobą więcej czasu niż z kimkolwiek.
    Niszczmy się nawzajem, czule
    zobowiązani.

    Pytam: dlaczego niepalący
    nie doceniają naszej samotności,
    naszej niemądrej odwagi, naszego
    żaru, popiołu?"

    a teraz pl.soc.prawo

    Art. 82. § 7) (96) w lesie lub na terenie śródleśnym albo w
    odległości mniejszej niż 100 m od granicy lasu porzuca nie ugaszone
    zapałki lub niedopałki papierosów,

    Myślę, że to jedna/jedyna z koncepcji, za które można by ukarać kogoś
    ... był las ?

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 17. Data: 2004-10-06 20:11:33
    Od: "Snoopy" <s...@a...pl>

    Stasio Podróżnik wrote:
    > No i padło pytanie ... zacytujmy genialne odpowiedzi :>

    Dobrze, ze jestes, bohaterze :)

    Grzesiek *** www.oldtimerfiat.club.prv.pl *** GG: 458449

  • 18. Data: 2004-10-06 22:29:11
    Od: "Tomek" <k...@o...pl>

> [...]
    > popełniają wykroczenie z art. 13 cyt. ustawy. Stad też zostały nałożone

    A czy jak będę palił we własnym samochodzie zaparkowanym w takiej bezdymnej
    strefie to też mogę dostać mandat?
    Tomek

  • 19. Data: 2004-10-06 23:07:33
    Od: "Marcin Wasilewski" <r...@o...pl>

    > "Pytam: dlaczego niepalący
    > wsiadają bez skrupułów do przedziałów
    > dla palących? Czemu chcą dominować? Czemu
    > są wiecznie urażeni?

    Jaj jest tłok to wsiadają, jak nie ma to omijają takie przedziały
    "szerokim łukiem".

    Kontrargument - Dlaczego palacze nagminnie wychodzą palić w pociągu na
    korytaż, pomimo, że palenie tam jest zabroniene a smród z ich petów
    rozchodzi się po całym wagonie?

  • 20. Data: 2004-10-07 06:17:53
    Od: "W.W." <S...@p...onet.pl>

    Użytkownik Robert Tomasik napisał:
> [...]
    > popełniają wykroczenie z art. 13 cyt. ustawy. Stad też zostały nałożone

    Dla pełności obrazu to było tak: na chodniku na ulicy za bramą szkoły
    (nie na terenie szkoły)stoi młodzież pełnoletnia i pali papierosy.
    Podjechał patrol policyjny i wlepił im mandaty. Można przyjąć, że za
    zaśmiecanie ale każdy jest w stanie udowodnić, że miał kieszonkową
    popielniczkę.
    Pomijając fakt szkodiwości, trucia itp,czy ten policjant miał prawo to
    uczynić. Jedna podstawa, jak wynika z dyskusji powyżej, to uchwała rady
    gminy a może komuś nasunęła się inna. Ja o czymś takim nie słyszałem,
    ostatnio np.w różnych miastach była nagonka na osoby używające słów
    niecenzuralnych i tam media podały podstawę prawną.
    Pozdrawiam
    W.W.