  • 1. Data: 2004-10-06 15:16:11
    Temat: Palenie papierosów na ulicy
    Od: "W.W." <S...@p...onet.pl>

    Czy palenie papierosów na ulicy przez osobę pełnoletnią jest
    wykroczeniem? Dzisiaj policjant ukarał mandatem 50 zł kilka osób.
    Pozdrawiam
    W.W.

  • 2. Data: 2004-10-06 15:49:06
    Temat: Re: Palenie papierosów na ulicy
    Od: "Snoopy" <s...@a...pl>

    W.W. wrote:
    > Czy palenie papierosów na ulicy przez osobę pełnoletnią jest
    > wykroczeniem? Dzisiaj policjant ukarał mandatem 50 zł kilka osób.

    Ja Ci nie odpowiem na to pytanie, bo sie nie znam na tym zupelnie,
    ale... bardzo im tak dobrze, bo nie jest przyjemne wachanie tego smrodu.

    Grzesiek *** www.oldtimerfiat.club.prv.pl *** GG: 458449

  • 3. Data: 2004-10-06 16:07:58
    Od: "MFY" <n...@n...spam>

    > Ja Ci nie odpowiem na to pytanie, bo sie nie znam na tym zupelnie, ale...
    > bardzo im tak dobrze, bo nie jest przyjemne wachanie tego smrodu.

    Dokładnie. A jeśli nie jest wykroczeniem, to powinno być. Zakaz palenia
    powinien obowiązywać we wszystkich miejscach, gdzie inni są narażeni na
    wdychanie tego właśnie smrodu.

  • 4. Data: 2004-10-06 16:11:25
    Od: "Snoopy" <s...@a...pl>

    MFY wrote:
    > Dokładnie. A jeśli nie jest wykroczeniem, to powinno być. Zakaz
    > palenia powinien obowiązywać we wszystkich miejscach, gdzie inni są
    > narażeni na wdychanie tego właśnie smrodu.

    Tzn. chyba w miejscu publicznym jest jakis zakaz, ale martwy?

    Grzesiek *** www.oldtimerfiat.club.prv.pl *** GG: 458449

  • 5. Data: 2004-10-06 16:37:12
    Od: "MFY" <n...@n...spam>

    > Tzn. chyba w miejscu publicznym jest jakis zakaz, ale martwy?

    Ja niestety nic o tym nie wiem, ale jeśli jest martwy to najwyższy czas by
    zmartwychwstał ;]

  • 6. Data: 2004-10-06 16:44:00
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 6 Oct 2004 18:11:25 +0200, "Snoopy" <s...@a...pl> wrote:

    >Tzn. chyba w miejscu publicznym jest jakis zakaz, ale martwy?
    Jak to martwy?

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 7. Data: 2004-10-06 16:48:25
    Od: "Snoopy" <s...@a...pl>

    WAM wrote:
    > Jak to martwy?

    Czy mozesz przytoczyc tresc na grupie, bo nie dziala ten "link"?

    Grzesiek *** www.oldtimerfiat.club.prv.pl *** GG: 458449

  • 8. Data: 2004-10-06 16:48:49
    Od: "W.W." <S...@p...onet.pl>

    Użytkownik W.W. napisał:
    Dzisiaj policjant ukarał mandatem 50 zł kilka osób.

    Też jestem wrogiem palaczy ale takie kary uważam jako próbę poprawy
    statystyki. Taki komendant na koniec roku wykaże się, że nałożono X tyś
    mandatów karnych ale nikt nie sprawdzi, że np. 95% to byli palacze.

    W.W.

  • 9. Data: 2004-10-06 16:56:07
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Wed, 6 Oct 2004 18:48:25 +0200, "Snoopy" <s...@a...pl> wrote:

    >Czy mozesz przytoczyc tresc na grupie, bo nie dziala ten "link"?
    "u mnie dziala" ew. sprobuj taki news:ck1268$2hc$1@news.onet.pl
    to tresc pierwszego msg z tego watku czyli
    "Dzisiaj policjant ukarał mandatem 50 zł kilka osób."
    Skoro ukaral to przepis nie jest martwy.

    WAM
    --
    Sylwester 2004!
    Może nad morze?

  • 10. Data: 2004-10-06 16:58:56
    Od: "MFY" <n...@n...spam>

    > Też jestem wrogiem palaczy ale takie kary uważam jako próbę poprawy
    > statystyki. Taki komendant na koniec roku wykaże się, że nałożono X tyś
    > mandatów karnych ale nikt nie sprawdzi, że np. 95% to byli palacze.

    Ja wrogiem palaczy nie jestem, niech sobie palą; oni śmierdzą i ich zdrowie,
    byle by tylko nie szkodzili innym. Więc jeśli zakaz jest to chyba dobrze, że
    zostali ukarani? Co za różnica, czy ma to wpływ na statystykę czy nie.
    Złamanie zakazu=mandat :]