  • 1. Data: 2004-10-06 16:22:04
    Temat: termin wypłaty wynagrodzeń
    Od: bożena<i...@w...pl>

    jeśli został ustalony w informacji o prawach i obowiązkach dla
    pracownika i pracodawcy termin wypłaty na ostatni dzień miesiąca , czy
    w ciągu roku można zmienić termin wypłaty do 10 następnego
    miesiąca. Jesli tak to w jaki sposób mam dokonać jako pracodawca
    takiej zmiany .
    Zmiana wypłaty spowodowana jest tym że wynagrodzenie bedzie
    wpłacane na konta pracowników.
    Dziekuję za odpowiedź.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-10-06 18:04:27
    Temat: Re: termin wypłaty wynagrodzeń
    Od: "Johnson" <j...@a...pl.nospam>

    użytkownik bożena napisał(a) w wiadomości news:ck163c$pgd$1@fargo.cgs.pl:
> [...]
    > takiej zmiany .
    > Zmiana wypłaty spowodowana jest tym że wynagrodzenie bedzie

    Wypowiedzenie zmienające lub porozumienie stron.
    Jednak konsekwencją niezastosowania takiej procedury będzie co najwyżej
    konieczność płacenia odsetek za 10 dni.

    --
    JOHNSON :)