  • 1. Data: 2004-10-06 14:39:53
    Temat: Jankowski wspolczesnym Popieluszka
    Od: "boukun" <j...@p...onet.pl>

    Obserwujac ataki ze strony syjonizujacych mediow i filosemitow wszelkiej
    prowieniencji na osobe ksiedza pralata Jankowskiego, mozemy stwierdzic, ze jest
    on pozostala jeszcze przy zyciu ofiara napasci na ksiezy, dokonywanych przez
    zydokomune od czasu stanu wojennego.

    Jakze prymitywne media mamy w Polsce. Z obrzydliwym jazgotem usiluja one
    upodlic broniacego umeczony narod Polski i wstawiajacego sie za
    niesprawiedliwosciami spolecznymi w Polsce ksiedza. Najpierw pomawia sie go o
    pedofilie, potem o demoralizacje i tym podobne, a na koniec cieszy sie w
    telewizji, ze wraca przygnebiony z Watykanu.

    Dokad zmierzasz Polsko?

    boukun

  • 2. Data: 2004-10-06 14:42:29
    Temat: Re: Jankowski wspolczesnym Popieluszka
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    jarales cos?

    P.

  • 3. Data: 2004-10-06 14:51:31
    Od: adamb <z...@w...abkom.tk>

    Olo Kwasniak napisał(a):
    > Idz do psychiatry faszystowski klechofilu...

    Antydemokrata??

    --
    pozdrawiam
    Adam

  • 4. Data: 2004-10-06 14:51:36
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

> [...]
    > telewizji, ze wraca przygnebiony z Watykanu.

    Idz do psychiatry faszystowski klechofilu...

    pdr
    Olo

  • 5. Data: 2004-10-06 14:53:21
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > jarales cos?

    Radia Maryja posluchal ... ;-))))

  • 6. Data: 2004-10-06 15:03:52
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Antydemokrata??

    Nie rozumiem pytania

    pdr
    Olo

  • 7. Data: 2004-10-06 15:15:33
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 6 paź o godzinie 17:03, na pl.soc.prawo, Olo Kwasniak napisał(a):

    > Nie rozumiem pytania

    Nic nowego :P
    Demokracja polega m.in. na wolności słowa, wypowiedzi.
    Ty swoim pseudo-postem ja starałeś sie ograniczać - stąd taka a nie inna
    odpowiedż.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 8. Data: 2004-10-06 15:41:55
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > Demokracja polega m.in. na wolności słowa, wypowiedzi.
    > Ty swoim pseudo-postem ja starałeś sie ograniczać - stąd taka a nie inna
    > odpowiedż.

    Pewnie - nawet skonczonemu idiocie wolno plesc idiotyzmy, co nie znaczy ze
    nie mozna mu tego publicznie wytknąć.

    pdr
    Olo

  • 9. Data: 2004-10-06 15:50:05
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "Artur Ch." <s...@r...pbz> naskrobał/a w

    > Ty swoim pseudo-postem ja starałeś sie ograniczać - stąd taka a nie
    > inna odpowiedż.

    Swoim postem nic nie ograniczył, za to sam skorzystał z wolności słowa.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    I'm just driving this way to piss you off.

  • 10. Data: 2004-10-06 15:50:16
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Pewnie - nawet skonczonemu idiocie wolno plesc idiotyzmy, co nie znaczy
    ze
    > nie mozna mu tego publicznie wytknąć.

    no i juz znasz powod dla ktorego Artur Ci odpisal :)

    P.