  • 1. Data: 2004-10-06 13:29:38
    Temat: Potwierdzenie notarialne po angielsku?
    Od: "Pete" <e...@h...com>

    Witam,

    Pytanie troche 'lame', więc proszę wybaczcie... nie znalazłem na nie odp. w
    archiwum...

    Mam dokument, którego kopię musi poświadczyć notariusz, stwierdzając, że
    jest zgodna z oryginałem. Dokument jest w jęz. angielskim i chciałbym, żeby
    poświadczenie notarialne też było w tym języku.

    Czy w okolicach W-wy ktoś świadczy tego typu usługi? Jeśli tak, to bardzo
    proszę o namiary.

    Czy też nie robi się tego w ten sposób, tylko najpierw notariusz wystawia
    poświadczenie po polsku, a ja potem muszę to sobie iść przetłumaczyć na
    angielski, np. przez tłumacza przysięgłego?

    Dziękuję za pomoc.

    Pozdrawiam,

    Pete

  • 2. Data: 2004-10-06 13:43:56
    Temat: Re: Potwierdzenie notarialne po angielsku?
    Od: "ITBS" <i...@w...pl>

    Dokument jest wystawiony w Polsce?

    P.

  • 3. Data: 2004-10-06 14:07:39
    Od: "Pete" <e...@h...com>

    Użytkownik "ITBS" wrote

    > Dokument jest wystawiony w Polsce?

    Nie. To jest dyplom ukończenia szkoły w USA.

    Zdzwoniłem do jakiejś kancelarii notarialnej gdzie powiedziano mi, że
    angielskiego dokumentu nikt mi w Polsce nie pośwadczy. Najpierw muszę go
    przetłumaczyć na polski, a potem poświadczyć.

    No ale potem co, z powrotem tłumaczć to na angielski??? Nie ma to dla mnie
    żadnego sensu...

    Może są jacyś angielsko-języczni notariusze, którzy to poświadczą?

    Dzięki.

    Pete

  • 4. Data: 2004-10-06 14:22:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...notrix.net>

    In article <ck0s15$376$1@atlantis.news.tpi.pl>, Pete wrote:
    > Czy też nie robi się tego w ten sposób, tylko najpierw notariusz wystawia
    > poświadczenie po polsku, a ja potem muszę to sobie iść przetłumaczyć na
    > angielski, np. przez tłumacza przysięgłego?

    Ja bym właśnie tak to zrobił, bo w końcu notariusz nie musi znać
    angielskiego aby potwierdzić zgodność kopii z oryginałem.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2004-10-07 08:24:06
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Marcin Debowski pisze:

    > Ja bym właśnie tak to zrobił, bo w końcu notariusz nie musi znać
    > angielskiego aby potwierdzić zgodność kopii z oryginałem.

    A moze na wycieczke do Londynu ?
    tylko ze tam poswiadcza po angielsku...

    Boguslaw

  • 6. Data: 2004-10-07 09:39:42
    Od: "Pete" <e...@h...com>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" \

    > A moze na wycieczke do Londynu ?
    > tylko ze tam poswiadcza po angielsku...

    No i właśnie o to chodzi, żeby poświadczyli po angielsku. Dzisiaj
    dowiedziałem się, że jednak tłumacz przysięgły ma prawo poświadczyć zgodność
    angielskiego dokumentu z oryginałem, więc chyba sprawa już wyjaśniona.

    Pozdrawiam,

    Pete