  • 1. Data: 2004-10-06 14:20:59
    Temat: Ksiadz Jankowski na prezydenta
    Od: "boukun" <j...@p...onet.pl>

    Gdyby chcial on wystartowac w wyborach prezydenckich, bylby to z pewnoscia
    najlepszy krok z jego strony. Zydokomuna zostalaby tym niewatpliwie zaskoczona,
    a on sam nie musialby uzyskiwac zgody na kandydowanie ze strony Watykanu, jaka
    obowiazywalaby go w przypadku kandydowania do parlamentu.

    boukun

  • 2. Data: 2004-10-06 16:44:41
    Temat: Re: Ksiadz Jankowski na prezydenta
    Od: "Sonn" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "boukun" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Watykanu, jaka
    > obowiazywalaby go w przypadku kandydowania do parlamentu.

    --------------------------
    /| /| | |
    ||__|| | PROSIMY NIE KARMIĆ |
    / O O\__ |
    / \ TROLLA |
    / \ \ |
    / _ \ \ ----------------------
    / |\____\ \ ||
    / | | | |\____/ ||
    / \|_|_|/ | __||
    / / \ |____| ||
    / | | /| | --|
    | | |// |____ --|
    * _ | |_|_|_| | \-/
    *-- _--\ _ \ // |
    / _ \\ _ // | /
    * / \_ /- | - | |
    * ___ c_c_c_C/ \C_c_c_c____________

    --
    "Nieuprzejmości wybaczaj... uprzejmie odpłacając"
    Sonn

  • 3. Data: 2004-10-06 19:41:44
    Od: PAweł <p...@w...uzyjskrotu.pl>

    Sonn wrote:
    > Użytkownik "boukun" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    "Nie ważne kto wybiera, wazne kto liczy głosy":)
    J. Stalin

    --
    Przy odpowiedzi bezpośrednio do mnie, w adresie użyj zamiast pełnej
    nazwy "wirtualnapolska" jej skrót, tj. "wp" Pozdr.