  • 21. Data: 2004-10-07 06:36:37
    Temat: Re: Palenie papierosów na ulicy
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ck2n0q$9rp$1@news.onet.pl>, W.W. wrote:

    > Podjechał patrol policyjny i wlepił im mandaty.

    A na tych mandatach nie jest napisane za co są?

    Renata
    i 20 długości geograficznej wschodniej
    wylosowałem Polskę

  • 22. Data: 2004-10-07 06:40:39
    Od: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>

    In article <ck1ie0$d4s$1@nemesis.news.tpi.pl>, Stasio Podróżnik wrote:

    > "Pytam: dlaczego niepalący
    > wsiadają bez skrupułów do przedziałów
    > dla palących?

    W ogóle nie zrozumiałeś. To palący pchali się ze swoim smrodem na
    ulicę, po której na pewno chodzą i niepalący.
    A ja pytam: Dlaczego palący wypełzają ze swoich przedziałów dla
    palących i smrodzą wszystkim na korytarzu (gdzie oczywiście jest zakaz
    palenia)?
    Pytanie jak najbardziej serio i zapewne do palaczy. Nie lubicie
    smrodu, który produkujecie?

  • 23. Data: 2004-10-07 08:41:19
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Marcin Wasilewski napisał:

    > Jaj jest tłok to wsiadają, jak nie ma to omijają takie przedziały
    > "szerokim łukiem".
    > Kontrargument - Dlaczego palacze nagminnie wychodzą palić w pociągu na
    > korytaż, pomimo, że palenie tam jest zabroniene a smród z ich petów
    > rozchodzi się po całym wagonie?

    Pupa nie kontrargument ... Pełny prawie skład pociągu od połowy trasy
    ... na początku trasy jako jedyny wybrałem przedział dla palących ...
    OZNACZONY PRZEDZIAŁ ...
    Po trasie wszystko zapełnia się, to i mój przedział ... Ludzie
    wsiadają ... Mam pełny skład i ja w przedziale ... Wyjmuję papierosa
    ... Zapalam, 7 osób (o ... niepalący) piłuje ryja , jak można, że się
    nie zapytałem i bla bla bla ... mówię : Siadłem K(*&(& MAĆ do
    przedziału dla palących bo PALĘ ... Argumentacja tych : Nas jest
    więcej bla bla bla ...

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS=>Black 525 TDS E-34 rej.*RP-PMS Edition* PRRC=>Jackson+AT-900

  • 24. Data: 2004-10-07 08:42:59
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik W.W. napisał:

    > Dla pełności obrazu to było tak: na chodniku na ulicy za bramą szkoły
    > (nie na terenie szkoły)stoi młodzież pełnoletnia i pali papierosy.
    > Podjechał patrol policyjny i wlepił im mandaty. Można przyjąć, że za
    > zaśmiecanie ale każdy jest w stanie udowodnić, że miał kieszonkową
    > popielniczkę.

    To do wafla za palenie, czy zaśmiecanie ???

    Przytocz artykulik zapisany na mandacie ...

  • 25. Data: 2004-10-07 08:54:38
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:ck1595$g6q$1@news.onet.pl
    użytkownik: *MFY* napisał(a):

    > Dokładnie. A jeśli nie jest wykroczeniem, to powinno być. Zakaz
    > palenia
    > powinien obowiązywać we wszystkich miejscach, gdzie inni są narażeni
    > na
    > wdychanie tego właśnie smrodu.

    A to może jeszcze zacząć karać właścicieli samochodów za to, że ich
    samochody wydalają jeszcze większy i groźniejszy smród niż dym
    tytoniowy?
    Big Jack

    --
    //////
    ( o o) GG: 660675

  • 26. Data: 2004-10-07 08:59:36
    Od: Catbert <virtual_banana_spam@spam_wp.pl>

    On 10/6/2004 6:07 PM, MFY wrote:

    > Dokładnie. A jeśli nie jest wykroczeniem, to powinno być. Zakaz palenia
    > powinien obowiązywać we wszystkich miejscach, gdzie inni są narażeni na
    > wdychanie tego właśnie smrodu.

    Patrząc na to z innej strony policjant mółby nagrodzic ich pochwałą i
    nadać im tytuły złotego sponsora budżetu, bo:
    - skracają okres pobierania świadczenia emerytalnego
    - płacą akcyzę

    Pzdr: Catbert

  • 27. Data: 2004-10-07 09:02:05
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:ck2vi1$4rk$3@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik: *Stasio Podróżnik* napisał(a):

> [...]
    > nie zapytałem i bla bla bla ... mówię : Siadłem K(*&(& MAĆ do
    > przedziału dla palących bo PALĘ ... Argumentacja tych : Nas jest

    Oczywiście masz rację. Ja mimo, że sam jestem niepalący popieram takie
    zachowanie. Miałem zresztą kiedyś podobną sytuację w pociągu. Siedziałem
    w przedziale dla palących i jakiś gośc sobie zapalił. Na to jakaś
    paniusia zaczęła protestować. Ja ją tylko głośno wyśmiałem.
    Big Jack

    --
    //////

  • 28. Data: 2004-10-07 09:05:10
    Od: "Big Jack" <A...@q...hfhagb.cy>

    W wiadomości: news:416413f0$1@news.home.net.pl
    użytkownik: *Snoopy* napisał(a):

    > bardzo im tak dobrze, bo nie jest przyjemne wachanie tego smrodu.

    A jak ci się wącha spaliny samochodowe?
    Big Jack

    --
    //////

  • 29. Data: 2004-10-07 09:28:49
    Od: "W.W." <S...@p...onet.pl>

    Użytkownik Stasio Podróżnik napisał:

    > To do wafla za palenie, czy zaśmiecanie ???
    >
    > Przytocz artykulik zapisany na mandacie ...

    Dzisiaj może będę wiedział co jest napisane na mandacie. Ale pozostaje
    fakt: wysiada policjant z samochody i wlepia mandat za palenie
    papierosów na ulicy. Przy takim podejściu policjanta to następnym jego
    ruchem będzie, że wlepi mandat zezowatemu za to, że mu krzywo z oczu
    patrzy. A dalej to już nie będzie pytał tylko bił pałą po plecach.
    W.W.

  • 30. Data: 2004-10-07 09:48:35
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik W.W. napisał:

> [...]
    > ruchem będzie, że wlepi mandat zezowatemu za to, że mu krzywo z oczu
    > patrzy. A dalej to już nie będzie pytał tylko bił pałą po plecach.

    Niech się smarkacze cieszą , że nie zostali rozstrzelani ... boże ..
    dostali mandaciki po 50 PLN i płacz i zgrzytanie zębów ... A pod
    szkołą pewnie macie piękną popielniczkę, która zapewne nie dość , że
    pełna (w około na chodniku pusto) to jeszcze ma wyznaczonego uczniaka
    do opróżniania regularnego ... tak ?

    Jak dla mnie dobre zachowanie polucjanta i tyle ...
    MOŻNABYŁO MANDATU NIE PRZYJĄĆ I IŚĆ DO GRODZKIEGO ... Jeśli coś
    robiliście (ja zakładam, że idzie o zaśmiecanie) to mandat się należy
    ... Jeśli tego nie robiliście - mandatów nie trzebabyło przyjmować,
    sprawy byłyby w grodzkim ... 1 polucjant przeciwko 10 osobom ... słabe
    siły ...