  • 1. Data: 2004-04-17 09:42:14
    Temat: PZU problem
    Od: "Grzechotnik" <g...@w...pl>

    Mam pytanie może ktoś się z tym już spotkał.
    Mieszkanie ubezpieczone w PZU, kradzież z włąmaniem, rabnięto sprzet
    komputerowy foto i rozwalono drzwi. I teraz kłopot, rachunki za komputer są
    wystawione na moją jednosobową firmę, PZU nie chce za niego wypłacić
    odszkodowania czy słusznie?
    W umowie jest jasno że ubezpieczenie obejmuje ruchomości znajdujące sie we
    wskazanym w polisie mieszkaniu bez jakiś ograniczeń.
    Czyteż PZU ma rację i mam przez to rozumieć że ubezpieczenie mieszkania i
    sprzętu w nim nie obejmuje rzeczy wypożyczonych np od znajomego,
    przyniesionych czasowo np z firmy, albo właśnie kupionych przezemnie na
    rachunek firmy a użytkowanych w domu?

    GN

  • 2. Data: 2004-04-20 09:59:22
    Temat: Re: PZU problem
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    Grzechotnik wrote:

> [...]
    > sprzętu w nim nie obejmuje rzeczy wypożyczonych np od znajomego,
    > przyniesionych czasowo np z firmy, albo właśnie kupionych przezemnie na

    Opanuj sie..
    Raz napisales - wystarczy...

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-04-20 10:00:35
    Temat: Odp: PZU problem
    Od: "Grzechotnik" <g...@w...pl>

    > Opanuj sie..
    > Raz napisales - wystarczy...

    Sorki coś mi daty padły w kompie i nie zauważyłem :-)

    GN