  • 1. Data: 2004-04-17 10:05:23
    Temat: Granie czyjegoś utworu
    Od: "Mrls" <m...@p...onet.pl>

    Grupowicze,
    Mam zespół i wykonuję na koncertach utwór jakiegoś znanego zespołu np.
    Radiohead. Czy w związku z tym powinienem odprowadzić do zaiksu jakąś opłatę
    ??

    pozdrawiam i dziękuję za odpowiedz

    Mrls

  • 2. Data: 2004-04-18 07:45:34
    Temat: Re: Granie czyjegoś utworu
    Od: "Prefix" <prefix1WYTNIJ TO@o2.pl>

    Użytkownik "Mrls" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Mam zespół i wykonuję na koncertach utwór jakiegoś znanego zespołu np.
    > Radiohead. Czy w związku z tym powinienem odprowadzić do zaiksu jakąś

    Na publiczne odtwarzanie i to w celu komercyjnym przede wszystkim musisz
    miec zgode.
    Jak Cie przylapia, placisz potrojne honorarium autorskie plus odszkodowanie.
    Malo tego, stala kradziez praw autorskich w celach zarobkowych jest scigana
    przez prokurature.

    --
    pozdrawiam:-) Marek