  • 1. Data: 2004-04-17 08:36:16
    Temat: kasacja pojazdu cz.2
    Od: "Krzysztof 'Smuggi' Cyliński" <s...@k...cie.gov.pl>

    Witam Państwa.
    Bylem w PZU otrzymalem szkode calkowita na pismie (pieniedzy jeszcze nie
    otrzymalem), byl pan likwidator szkod.- co mam zrobic? Czy moge sprzedac juz
    w tej chwili 'wraki' pojazdu? jest bardzo duzo chetnych na nie, wiec
    chcialbym sprzedac... ale czy na pewno mi PZU wyplaci pieniadze?

    p.

  • 2. Data: 2004-04-17 14:06:06
    Temat: Re: kasacja pojazdu cz.2
    Od: "poilkj" <u...@d...invalid>

    "Krzysztof 'Smuggi' Cyliński" <s...@k...cie.gov.pl> wrote in message
> [...]
    > w tej chwili 'wraki' pojazdu? jest bardzo duzo chetnych na nie, wiec
    > chcialbym sprzedac... ale czy na pewno mi PZU wyplaci pieniadze?

    jak był likwidator, obejrzał samochód, popstrykał zdjęcia, to możesz go
    sprzedać.
    Zadzwoń do PZU i zapytaj się kiedy możesz przyjść po kasę. Przyda ci się
    numer sprawy i nazwisko likwidatora.