  • 1. Data: 2002-01-23 17:16:33
    Temat: PYTANIE DOT. PRAWA JAZDY ?
    Od: <j...@p...onet.pl>

    bry, mam na imie Ola i chce niedlugo isc na kurs prawa jazdy. mam tylko
    problem, bo od 1 czerwca prawko bedzie mozna robic od 18 roku zycia a ja 27
    maja kończe 17 lat. czy jezeli w najblizszym czasie pojde na kurs, ale przed 1
    czerwca nie podejdę do egzaminu praktycznego lub nie zdam itp. ,to czy bede
    mogla zdawac jeszcze raz mimo ze bedzie juz po 1 czerwca?? i mam jeszcze jedno
    pytanie. z tego co wiem na kurs mozna isc na 3 miesiace przed ukonczenie 17
    lat. 27 lutego bedzie mi brakowalo wlasnie 3 miesiecy do 17 lat.jezeli
    najblizszy kurs zaczyna sie 7 lutego, a mi od 7 lutego brakuje 20 dni do tych
    trzech miesiecy, to czy przyjmą mnie na kurs??? prosze o odpowiedz.
    pozdrawiam.Olka

  • 2. Data: 2002-01-24 10:41:40
    Temat: Re: PYTANIE DOT. PRAWA JAZDY ?
    Od: A...@k...net.pl (Artur Golański)

    <j...@p...onet.pl> napisał:

    >ale przed 1 czerwca nie podejdę do egzaminu praktycznego lub nie zdam itp. ,
    Wystarczy rozpoczac kurs przed 2 czerwca, aby zdawać i otrzymac prawo
    jazdy w/g dotychczasowych zasad (wymagany wiek 17 lat na A lub B)

    >to czy bede mogla zdawac jeszcze raz mimo ze bedzie juz po 1 czerwca??
    Tak.

    >najblizszy kurs zaczyna sie 7 lutego, a mi od 7 lutego brakuje 20 dni do tych
    >trzech miesiecy, to czy przyjmą mnie na kurs??? prosze o odpowiedz.
    Nie, nie przyjmą. Nie można rozpocząć wczesniej niz na 3 m-ce przed
    wymaganym wiekiem.

    Artur Golański
    FAQ nt. ruchu drogowego http://www.kki.net.pl/~artgol