  • 1. Data: 2002-01-23 18:30:39
    Temat: Nowe przepisy - działalność gospodarcza ???
    Od: "W@syl [ Sebek Karczewski ]" <w...@w...pl>

    Jakie to "rewolucyjne" przepisy zmianiły się w dziedzinie "własna
    działalność gospodarcza" od wczoraj ? Pewna stacja radiowa robi z tego news
    dnia :-)
    --
    :: [ Sebastian "W@syl" Karczewski ] ::
    :: [ w...@w...pl * gg: 443264 * era: 606375866 ] ::

  • 2. Data: 2002-01-24 14:52:14
    Temat: Re: Nowe przepisy - działalność gospodarcza ???
    Od: "Serwiz" <r...@g...pl>

    Użytkownik "W@syl [ Sebek Karczewski ]" napisał w wiadomości:
    > Jakie to "rewolucyjne" przepisy zmianiły się w dziedzinie "własna
    > działalność gospodarcza" od wczoraj ? Pewna stacja radiowa robi z tego
> [...]
    A może coś bliżej. Jedyne co mi przychodzi do głowy to przepisy
    umozliwiające zrobienie z każdego przedsiębiorcy złodzieja np. durne
    przepisy o odliczeniach VAT'u od samochodów ciężarowych-uniwersalnych.

    Serwiz

  • 3. Data: 2002-01-24 16:21:45
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik Serwiz <r...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a2p741$bvl$...@n...tpi.pl...

> [...]
    > umozliwiające zrobienie z każdego przedsiębiorcy złodzieja np. durne
    > przepisy o odliczeniach VAT'u od samochodów ciężarowych-uniwersalnych.

    Po okresie przejsciowym z braku odpowiednich przepisow OF moga juz
    rejestrowac DG.

    Karol

  • 4. Data: 2002-01-24 16:39:44
    Od: m...@n...spam.softax.com.pl (Mikolaj.)

    Popatrzmy jak Serwiz zapodaje na pl.soc.prawo:
    >A może coś bliżej. Jedyne co mi przychodzi do głowy to przepisy
    >umozliwiające zrobienie z każdego przedsiębiorcy złodzieja np. durne
    >przepisy o odliczeniach VAT'u od samochodów ciężarowych-uniwersalnych.

    A może coś blizej?
    Czy te przepisy się jakoś zmieniły?

    --
    =< Mikolaj Milewicz >=|Time in the past runs faster than in the future|
    Carina E 2.0 GSX600F| Do not use my message for commercial purposes |