  • 1. Data: 2004-06-07 17:59:21
    Temat: PROBLEM Z PZU
    Od: "ewa snieg" <y...@g...pl>

    witam!
    mam PROBLEM!!!!!!
    Dwa lata jadąć busem mitsubishi l-300 miałam kolizję z oplem omegą -zagapiłam
    sie na skrzyzowaniu i omega uderzyła mnie w bok .
    Po 2 latach dopatrzano sie i na podstawie zdjęć zrobionych przez likwidatora
    szkód stwierdzono,że wgniecenia w moim samochodzie nie powstały wskutek owej
    kolizji.
    Postawiono mi akt oskarżeniaz 286$1 kk.obecnie toczy sie sprawa przeciwko
    mnie.
    PZU- złozyło pozew cywilny o zwrot odszkodowania od 2002r+odsetki+koszty
    sądowe=fuul kasy!
    Wszystko przez to ,że koleś ,który mnie pukną mial w tamtym roku po mnie
    jeszcze 3stłuczki,z nie swojej winy.
    A przy tym dopatrzano sie nieprawidłowości u mnie.
    WIĘC MAM PYTANIE JAK SIE WYBRONIĆ?

  • 2. Data: 2004-06-07 18:53:57
    Temat: Re: PROBLEM Z PZU
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "ewa snieg" <y...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A przy tym dopatrzano sie nieprawidłowości u mnie.

    A na priv mi tego nie napisałaś. Napisz, co to za nieprawidłowości. Jeśli
    ewidentna, to przyznaj się i poddaj dobrowolnej karze. rzecz w tym, czy ta
    nieprawidłowość prowadziła do oszukania PZU.

  • 3. Data: 2004-06-07 19:05:16
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 7 Jun 2004 17:59:21 +0000 (UTC), ewa snieg naskrobał(a):

    > A przy tym dopatrzano sie nieprawidłowości u mnie.
    > WIĘC MAM PYTANIE JAK SIE WYBRONIĆ?

    najlepiej posiadać taką ekspertyzę która obali tę od PZU.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-06-07 20:27:25
    Od: "ewa snieg" <y...@g...pl>

> [...]
    > w ekspertyzie napisano:"uszkodzenia samochodu niepowstały w okolicznościach
    podanych we wnioskch złożonych w pzu".
    Obecnie mam prawo powołać niezaleznego biegłego.A co bedzie jak "nowy" biegły
    powie to samo?

  • 5. Data: 2004-06-08 16:05:56
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Obecnie mam prawo powołać niezaleznego biegłego.A co bedzie jak "nowy"
    biegły
    > powie to samo?

    To sąd najpewniej dojdzie do przekonania, że zrobiłaś PZU w przysłowiowe
    bambuko - z wszelkimi konsekwencjami takiej konstatacji, zarówno w sferze
    karnej jak i cywilnej.