  • 1. Data: 2004-06-07 18:07:17
    Temat: spawa alimentacyjna-nabijanie sądu w butelkę
    Od: "ewa snieg" <y...@N...gazeta.pl>

    Jest taki problem : podałam byłego męża o podwyżkę alimentów.
    On prowadzi sklep, ma auto,ale wszystko porzepisywał na innych,sam jest
    bezrobotny bez prawa do zasiłku.
    Ponadto wniósł wniosek o obniżenie alimentów,gdyż niby nie stac go na
    płacenie,a tak na prawdę zataja swoje dochody.
    -JAK SIĘ DOBRAĆ DO NIEGO?
    -JAK UDOWODNIĆ ,ŻE ZATAJA DOCHODY?
    - CO ROBIĆ?

  • 2. Data: 2004-06-07 19:07:48
    Temat: Re: spawa alimentacyjna-nabijanie sądu w butelkę
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Mon, 7 Jun 2004 18:07:17 +0000 (UTC), ewa snieg naskrobał(a):

    > -JAK SIĘ DOBRAĆ DO NIEGO?
    > -JAK UDOWODNIĆ ,ŻE ZATAJA DOCHODY?
    > - CO ROBIĆ?

    przewidujesz nowe koszty w związku z PZU - no nieładnie :)

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-06-07 19:24:00
    Od: "ewa snieg" <y...@g...pl>

    Sebol <lobo_(usun_to)@autograf.pl> napisał(a):

    > Dnia Mon, 7 Jun 2004 18:07:17 +0000 (UTC), ewa snieg naskrobał(a):

    > przewidujesz nowe koszty w związku z PZU - no nieładnie :)
    >
    >w tej chwili toczą się 3 sprawy jednocześnie-poprostu zbieg okoliczności...
    jakies fatum wisi naed mną.... :((

  • 4. Data: 2004-06-08 09:24:54
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    I pomyśleć, że kilka lat temu on to samo myślał o niej ;-))
    JaC

  • 5. Data: 2004-06-09 15:48:29
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > I pomyśleć, że kilka lat temu on to samo myślał o niej ;-))
    > JaC

    usmialem sie :P

  • 6. Data: 2004-06-10 11:43:19
    Od: "tch" <t...@w...pl>

    Użytkownik "ewa snieg" <y...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Ponadto wniósł wniosek o obniżenie alimentów,gdyż niby nie stac go na
    > płacenie,a tak na prawdę zataja swoje dochody.

    http://www.gazeta.pl/usenet/
    wpierw podaj ile sama zarabiasz ile dzieci ile mąż płaci alimentów a ile
    miałby płacic.
    z fusów to wróżą na alt.wróżbiarstwo.