  • 1. Data: 2004-06-07 15:57:18
    Temat: Rozbiorka budynku gospodarczego
    Od: "Catcher" <n...@s...pl>

    Czy trzeba miec jakies pozwolenie, aby rozebrac budynek gospodarczy?
    (czy mozna najpierw rozebrac, a potem zglosic, ze nie ma takiego budynku).

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-06-08 06:28:02
    Temat: Re: Rozbiorka budynku gospodarczego
    Od: "Dr.Kostek-Winnicki" <k...@o...pl>

    Wg prawa musisz mieć pozwolenie na rozbiórke budynku gospodarczego. Jest to
    pro forma , ale zgłosić trzeba ( bo co w przypadku "miłych sąsiadów" ,
    którzy donoszą?).
    Wystarczy iść do urzędu miasta , wypełnić wniosek i jeżeli w przeciągu
    miesiąca nie dostaniesz odmownej odpowiedzi na piśmie możesz przystąpić do
    rozbiórki.
    Ja osobiście swój najpierw rozebrałem , a później zgłosiłem. Później jeszcze
    raz do urzędu aby zmniejszyć sobie podatek od tego budynku.