  • 1. Data: 2004-05-06 17:01:44
    Temat: POSZUKUJE OSOB OSZUKANYCH PRZEZ BIURA POSREDNICZACE W PRACY ZA GRANICA.
    Od: "SERIOS" <s...@w...pl>

    POSZUKUJE OSOB OSZUKANYCH PRZEZ BIURA POSREDNICZACE W PRACY ZA GRANICA.

    Zostales oszukany... w jakikolwiek sposob... odezwij sie !!!

    Prosze o kontakt na mejl

    *skasowac XXX z meja*

    S...@w...pl

  • 2. Data: 2004-05-06 18:06:38
    Temat: Re: Krzyczący spamer.
    Od: "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl>

    User "SERIOS" <s...@w...pl> napisał(a)
    w news'ie: news:c7dr6a$mic$1@nemesis.news.tpi.pl

    S...@w...pl - hmm, skasowałem i nic się nie dzieje. LOL

    --
    Pozdrawiam - Andy_K.
    "Każdy kij ma dwa końce, ale proca ma trzy."

  • 3. Data: 2004-05-06 18:07:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Andrzej_K." <n...@n...spam.pl> napisał w wiadomości

    > S...@w...pl - hmm, skasowałem i nic się nie dzieje. LOL

    Bo ja wiem, czy dobrze zrobiłeś? Ogłoszenie jak ogłoszenie. grupa raczej
    nawet właściwa, bo z prawem powiązana. Nie wiemy po co mu to. Może chce
    opisać w prasie mechanizmy, to by dobrze służyło prawu, bo może ludzie by
    się opamiętali. A może chce walczyć z tymi biurami składając zawiadomienia
    o przestępstwie. Masz pomysł na właściwszą grupę, na takie ogłoszenie?

  • 4. Data: 2004-05-06 19:08:51
    Od: "bd" <b...@o...pl>

    > Nie wiemy po co mu to. Może chce
    > opisać w prasie mechanizmy, to by dobrze służyło prawu, bo może ludzie by
    > się opamiętali.

    hmmm. ja zauwazylem juz wczesniej pewne inne mechanizmy. firmy nabierajace
    osoby chcace pracowac za granica dzialaly, dzialaja i dzialac beda.
    dlaczego? bo ludzie sa odporni na logike i fakty. programy pokazujace
    zjawisko ukazuja sie stosunkowo czesto. artykuly w prasie takze. i co?
    i nic. jak grochem o sciane. ludzie zdaja sie zapominac na drugi dzien,
    o tym czego sie dowiedzieli i daja sie nabrac. sa tez recydywisci.
    w pewnym programie opisujacym wyr...anych ludzi chcacych pracowac
    we wloszech pokazano, ze ludzie nie wierzyli i szli w zaparte w momencie
    kiedy dowiedzieli sie, ze ich wyjazd po prace to lipa. byli tacy, co juz
    kilka razy dali sie nabrac. i co? i wciaz to samo. a przeciez juz na samym
    poczatku widac, kiedy oferta to lipa.

    nie wiem natomiast czy ludzie dajacy sie nabrac czytaja prase. no moze
    "zycie na goraco". :)

    > A może chce walczyć z tymi biurami składając zawiadomienia
    > o przestępstwie.

    hmmm. jak ja kiedys chcialem w rup'ie liste firm majacych pozwolenie
    ministerstwa to mi powiedzieli, ze im nie wolno takich informacji udzielac :)
    wiem, ze mozna taka liste znalezc w necie ale chcielismy z kolega
    sprawdzic czy urzedy pracy rzeczywiscie pomagaja ludziom (bo w tv mowili
    urzednicy aby pytac hehe) i czy maja wiedze na temat tego zjawiska. okazalo
    sie, ze nie maja. przykre. musialem ich uswiadomic, ze byli w bledzie i musieli
    mi taka liste dac.

    pozdr.
    marcin

  • 5. Data: 2004-05-12 09:53:11