  • 1. Data: 2004-05-06 17:46:15
    Temat: Re: firma wystawila rach i nie chce teraz zaplacic
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "lukasz" <r...@a...pl> napisał w wiadomości
    news:c7dsb2$2gnm$1@mamut.aster.pl...

    Pozwać ich do sądu, albo coś od nich kupić na opóźniony termin i
    skompensować należność. Można podstawić innego kontrahenta, który kupi, a
    Ty mu później dokonasz cesji swojej wierzytelności, która on skompensuje
    na tamtych. Innego pomysłu nie mam.

  • 2. Data: 2004-05-06 18:08:03
    Od: "Przemo P." <p...@o...pl>

    > szly faxy i rozmowy telefoniczne i nic. co moge zrobic zeby to
    przyspieszyc?

    jeszcze nie wiesz co się robi z faksami i jak ważne są rozmowy telefoniczne
    ???
    Wezwanie listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.
    Pozdrawiam
    Przemo

  • 3. Data: 2004-05-06 20:13:28
    Od: "ag" <o...@g...pl>

    Użytkownik "Przemo P." <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    telefoniczne
    > ???
    > Wezwanie listem poleconym za potwierdzeniem odbioru.

    A jak nie będą chcieli odebrać (może się zdażyć - przerabiałem) to po prostu
    poproś kogoś o wysłanie tego listu z jego danymi na kopercie i potwierdzeniu
    a do środka włóż wezwanie ze swoim podpisem - liczy się w końcu to że
    otrzymali pismo i potwierdzili jego odbiór a nie to w jaki sposób ono do
    nich dotarło;

    pozdr.
    ag

  • 4. Data: 2004-05-06 21:58:49
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "ag" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a do środka włóż wezwanie ze swoim podpisem - liczy się w końcu to że
    > otrzymali pismo i potwierdzili jego odbiór a nie to w jaki sposób ono

    ale bajki!!
    cos takiego to wyrzuca do kosza calkowicie bezkarnie.
    i jak im udowodni, ze cokolwiek wysylal ??

    pozdro
    xmarcel

  • 5. Data: 2004-05-07 03:23:34
    Temat: firma wystawila rach i nie chce teraz zaplacic
    Od: "lukasz" <r...@a...pl>

    witam!
    jakies 2 miesiace temu jedna firma wystawiła korekte do rachunku ktory
    zaplacilem (za duzo) i teraz nie chce (nie ma czasu?) mi zwrócic pieniążków.
    szly faxy i rozmowy telefoniczne i nic. co moge zrobic zeby to przyspieszyc?

    dzieki

  • 6. Data: 2004-05-07 07:23:21
    Od: "ag" <o...@g...pl>

    Użytkownik "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > ale bajki!!
    > cos takiego to wyrzuca do kosza calkowicie bezkarnie.
    > i jak im udowodni, ze cokolwiek wysylal ??

    a) wysyłający spisze oświadczenie że wysłał pismo z podpisem osoby
    zainteresowanej a nie cokolwiek innego, i będzie się tego trzymał w sądzie
    (oświadczenie z datą wysłania), jeśli sprawa wyjdzie poza postępowanie
    nakazowe, o ile oczywiście firma nie zareaguje na wezwanie;

    b) ja osobiscie załatwiłem to u notariusza za pomocą >bezpiecznych< kopert -
    potwierdził notarialnie że w obu kopertach są pisma o jednakowej treści
    (pisma wkładane do kopert w obecności notariusza i zamykane równieżw jego
    obecności), jedna koperta została zdeponowana u niego, a druga koperta
    wysyłana w tym i w tym dniu przez tą i ta osobe ( oświadczenia podpisane
    przeze mnie, osobe wysyłającą i potwierdzone przez notariusza); jedna
    koperta została u notariusza; po otrzymaniu potwierdzenia odbioru znajomy mi
    je przekazał po czym poszedłem od razu do ksiegowości "wiszącej" mi firmy a
    tam księgowa próbowała mi wmówić dokładnie to co napisałeś wyżej - że
    odemnie nic nie dostali - wtedy pokazałem potwierdzenie odbioru i
    oświadczenie potwierdzone notarialnie - pieniądze odebrałem po około pół
    godziny czekania;

    pozdr.
    ag

  • 7. Data: 2004-05-07 12:06:00
    Od: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>

    Użytkownik "ag" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    majstersztyk godny podziwu!!!
    jestem pod wrazeniem !!
    jednak znacznie prosciej zrealiozowac pomysl Roberta Tomasika

    pozdro
    xmarcel

  • 8. Data: 2004-05-08 18:09:17
    Od: "lukasz" <r...@a...pl>

    Dzieki wszystkim....

    mam juz firme ktora zajmuje sie takimi sprawami i wykupi ode mnie dług :)