  • 1. Data: 2004-05-06 14:02:40
    Temat: 20 lat pracy z dziennikiem w reku
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    chyba w 98 roku uchwalili że każde zwolnienie od 1991 odlicza się od tych 20 lat
    o ktorych mowi karta nauczyciela.
    Efekt jest taki, że jak komus we IX 2006 minie te 20 lat z dzinnikiem (i 30 lat
    pracy) to na wczesniejszą emeryturę się raczej nie załapie bo do 31 XII nie
    zdąży odpracować zwolnień :(

    Podobno uchylono ten zapis - sprawdzałem wszystkie sprawy bieżące i ostatnie na
    stronach www Trybunału Konstytucyjnego, na stronach NSA też szukałem i nic nie
    znalazłem.
    Jeśli ktoś coś na ten temat usłyszy to proszę o informację na liście
    *** blad ***

  • 2. Data: 2004-05-06 20:06:40
    Temat: Re: 20 lat pracy z dziennikiem w reku
    Od: "pablio" <p...@p...wp.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    nie
    > znalazłem.
    > Jeśli ktoś coś na ten temat usłyszy to proszę o informację na liście

    jest tak jak mówisz
    każda przerwa w faktycznym wykonywaniu pracy nauczyciela odlicza się od
    okresu wymaganego do uzyskania emerytury nauczycielskiej
    doszli do tego po przeczytaniu art. 88 karty nauczyciela
    mowa tam o "wykonywaniu pracy w szczególnym charakterze" tj. jako nauczyciel
    będąc na zwolnieniu nie wykonujesz pracy co?

  • 3. Data: 2004-05-07 08:03:08
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    pablio wrote:

> [...]
    > mowa tam o "wykonywaniu pracy w szczególnym charakterze" tj. jako
    > nauczyciel będąc na zwolnieniu nie wykonujesz pracy co?

    no to się moja żona nauczycielka ponownie rozczaruje bhyba że pogłoski o
    anulowaniu tej interpretacji jednak się potwierdzą.
    W sumie to raz się jest na zwolnieniu a raz zastępuje inne nauczycielki na
    zwolnieniu i per saldo odliczanie pojedynczych dni nie ma sensu, tym bardziej że
    uchwalono to z datą wsteczną od 91 roku
    *** blad ***