  • 1. Data: 2004-05-06 16:50:05
    Temat: ankieta komunikatory
    Od: i...@t...pl (iska)

    Witam wszystkich

    Prosze o wypelnienie mojej anonimowej ankiety, ktora jest mi niezbedna do
    badan prowadzonych przy obronie licencjatu. Z gory dzieki wszystkim za
    poswiecony czas i wyjasniam iz aby ankietaz zostala prawidlowo zapisana
    musimu w 1 pytaniu zaznaczyc odpowiedz nr 4 :)

    http://www.ankietakomunikatory.prv.pl/

    Dzieki wszystkim
    Pozdrowinka ISKA

  • 2. Data: 2004-05-07 16:29:15
    Temat: Re: ankieta komunikatory
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    <opublikowany i wysłany>

    W odpowiedzi na pismo z dnia czw 6. maja 2004 18:50 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane iska:

> [...]
    > poswiecony czas i wyjasniam iz aby ankietaz zostala prawidlowo zapisana
    > musimu w 1 pytaniu zaznaczyc odpowiedz nr 4 :)

    a) literówków jak mrówków
    b) mogłoby powiedzieć ,,wysłałem'' po wysłaniu. Tak nie wiem czy doszło czy
    nie. Nacisnąłem Wyślij, a to wróciło do ankiety

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)