  • 51. Data: 2014-04-08 10:29:27
    Temat: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-04-08, Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> wrote:

    [...]

    > Moment.
    > 1. Owszem, zaliczyłem weryfikację przez Inteligo i u mnie *podali*
    > po co dzwonią
    > 2. Z wątku wynika, że grupowicz się pieni, bo mu tego *nie podali*.
    >
    > Nie można porównywać tych dwu przypadków.

    Jak dla mnie "pieni" się, bo konsuktant odmówił podania informacji
    "nazwa banku" dopóki nie dostanie "tak/nie" że rozmawia z XYZ.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 52. Data: 2014-04-08 13:22:11
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 07.04.2014 16:54, WOJO pisze:
    > Dzisiaj ja też nie wytrzymałem.
    > Dzwoni 224698513.
    > Wpadli na pomysł wyświetlania numeru, bo z "prywatnych" już dawno nie
    > odbieram.
    > - Dzień dobry. Nazywam się Daria jakaś.
    > - Dzień dobry.
    > - Czy mogłabym rozmawiać z użytkownikiem tego telefonu?
    > - A do kogo się Pani chciała dodzwonić?
    > - Do użytkownika tego telefonu.
    > - Ale konkretnie proszę o informację z kim chciała Pani rozmawiać?
    > - Z użytkownikiem telefonu...

    Pytanie jest głupie, bo przecież skoro odebrałeś, to jesteś
    użytkownikiem telefonu, choćby chwilowym.

    > - Pierdol się...

    Zła taktyka. Naprawdę zła. Oni są uodpornieni na inwektywy, rozmowy
    telefoniczne kosztują ich grosze, ale to co ich naprawdę bije po
    kieszeni to czas. Jeżeli przetrzymasz kogoś na słuchawce godzinę, dwie
    (mój rekord to dwie godziny właśnie), to dla nich to jest wymierny
    koszt. Jeżeli go zrzucisz to tylko mu robisz przysługę.Nie tracąc na
    Ciebie czasu jeszcze w tej samej sekundzie atakuje następnego
    nieszczęśnika.

    Trzeba prosić o poczekanie, dopytywać, choćby i bzdurnie, prosić o
    powtórzenie itd.... nauczyć się to robić automatycznie. Ich skrypt,
    który jest dla nich algorytmem ich korporacyjnego życia, pozwala się
    rozłączyć tylko w nast. przypadkach:
    1. jesteś niezainteresowany ich ofertą i wyrazisz to explicite,
    2. jesteś zainteresowany i składasz zamówienie/umawiasz się na wizytę
    it....(sukces!!!)
    3. zbluzgasz ich, rozłączysz się bądź są trudności techniczne typu
    jedna strona nie słyszy drugiej.

    Jeżeli wykraczasz poza te 3 opcje, oni będą płakać a nie rozłączą się,
    zwłaszcza pod koniec ichniejszych sezonów rozliczeniowych kiedy kończy
    im się plan do wyrobienia i ważą się losy ich nędznych niewolniczych
    premii. Na przykład - dzwoni ostatnio do mnie ofiara z "Autoryzowanego
    Centrum Kontroli Rozliczania OFE". No i już jest piękna sprawa -
    dowiedzieć się na czym polega autoryzacja tego centrum :)

    Zaręczam, to działa. Po kilkunastu takich rozmowach po prostu przestali
    do mnie dzwonić i nie dzwonili ponad rok. W ogóle. Nie tylko z jednej
    firmy ale w ogóle nie miałem ani jednego telefonu od telemarketerów.
    Wniosek - musi być jakaś ogólnotelemarketerska lista "do tych nie
    dzwonić". Teraz powoli znowu zaczynają dzwonić skąd następny wniosek -
    że wpisy na liście expirują po około roku.

    p. m.

  • 53. Data: 2014-04-08 14:53:59
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > zrzucisz to tylko mu robisz przysługę.Nie tracąc na Ciebie czasu jeszcze w
    > tej samej sekundzie atakuje następnego nieszczęśnika.

    Możliwe, ale tutaj rozmowa była tak drętwa, że nie chciało mi się dalej jej
    ciągnąć.
    Zazwyczaj grzecznie i stanowczo dziękuje za ofertę i się żegnam z rozmówcą.
    W tym wypadku zostałem wyprowadzony z równowagi głupimi pytaniami.
    Dobrze wiem czym pachnie pytanie o użytkownika telefonu - to nie pierwszy
    taki telefon w moim życiu.
    Pytania to utwierdzają mnie w przekonaniu, że nie mają mojego telefonu w
    bazie,
    a wybierają na chybił trafił.

    > Trzeba prosić o poczekanie, dopytywać, choćby i bzdurnie...

    Bez sensu - blokujesz własną linię, a dodatkowo, jak taka "pała" nawiązała
    połączenie,
    to może je rozłączyć po słuchaniu przez dłuższy czas ciszy.
    Współczuję szeregowym pracownikom takich firm, ale żerowanie na innych nie
    mieści się w moim światopoglądzie.
    Pozdrawiam.
    WOJO

  • 54. Data: 2014-04-08 15:06:26
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 08.04.2014 14:53, WOJO pisze:

    > Bez sensu - blokujesz własną linię, a dodatkowo, jak taka "pała"
    > nawiązała połączenie,
    > to może je rozłączyć po słuchaniu przez dłuższy czas ciszy.

    Ale rzecz w tym żeby nie było ciszy przez długi czas. Zadaję pytania
    typu "nie bardzo rozumiem jak to działa, czy mogłaby Pani mi to
    wyjaśnić?" i mogę się wyłączyć i skupić na rozmowie. W tym czasie ona
    się produkuje a jak skończy mówię "nie dosłyszałem od momentu w którym
    (....) czy mogłaby Pani powtórzyć?" itd...

    > Współczuję szeregowym pracownikom takich firm, ale żerowanie na innych
    > nie mieści się w moim światopoglądzie.

    Także niech gwałt się gwałtem odciska :)

    p. m.

  • 55. Data: 2014-04-08 17:15:18
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > wiem o co tak naprawdę walczysz.

    Ja ? O nic. Przez to, że omsknął mi się palec,
    zadałem pytanie NTG: "Jaka kwota wg systemu PKO BP jest kwotą
    "dużą" wymagającą interwencji w postaci "telefonicznej
    autoryzacji" ?"

    Bardzo dużo wniosłeś swoją odpowiedzią.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 56. Data: 2014-04-08 17:16:54
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Ale to dlatego, że wątkotwórca zaczął się pienić już tu ---'

    Wątkotwórca nazwał debilną procedurę po imieniu.

    Jeśli napniesz wszystkie żyłki dopatrzysz się, że zadał też
    pytanie. I to w pierwszym zdaniu. Rozumiem, że wolisz się
    ponapinać w udowadnianiu, że debilna procedura debilną nie jest,
    ale żeby coś odpowiedzieć w temacie, to już nie ?

    > Sam taki proces przeszedłem i wyglądał właśnie jak powyżej,
    > a wszystko o co czepia się wątkotwórca sprowadza się do
    > tego, że ktoś w _pierwszym zdaniu_ nie podał nazwy banku.

    Że procedura przewiduje ŻE NIE WOLNO PODAĆ NAZWY BANKU.
    Nie zauważyłeś nawet co jest "problemem" dalszym, przeze mnie
    poruszonym,

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 57. Data: 2014-04-08 17:22:25
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Jak dla mnie "pieni" się, bo konsuktant odmówił podania informacji
    > "nazwa banku" dopóki nie dostanie "tak/nie" że rozmawia z XYZ.

    Czyli tak jak wspomniałem - nie zrozumiałem, ale uważam, że
    powinienem się wypowiedzieć.

    - Dzień dobry, tu roman pierdziszewski, czy rozmawiam z XYZ ?
    - To zależy skąd pan dzwoni. Nic mi Pana nazwisko nie mówi.
    - Dopóki nie dowiem się czy rozmawiam z XYZ, nie mogę powiedzieć.
    - Aha, to rozumiem, że dzwoni pan do mnie by powiedzieć, że nie
    może rozmawiać.

    To tak w skrócie. A teraz znów Ci wyłuszczę: utyskuję na DEBILNĄ
    PROCEDURĘ, pisanę przez DEBILA, dla DEBILI. Nie wiem czemu Ci
    się ona tak podoba.

    Nie będę rozszerzał dlaczego uważam, że procedura jest debilna.
    Dodam, że w tym konkretnym przypadku dzwoniono autoryzować
    przelew nr 3. Po pół godzinie go anulowałem widząc, że nie
    poszedł i puściłem 3 mniejsze przelewy, które zeszły.

    Mimo tego, że anulowałem "przyczynę debilnego wydzwaniania do
    mnie" - nie zrażało to pracowników postępujących wg debilnej
    procedury. Do późnego wieczora wydzwaniali do mnie nie chcąc
    podać skąd dzwonią i po co ... by autoryzować przelew, który
    został dawno anulowany.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 58. Data: 2014-04-08 17:39:33
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-04-08, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    [...]

    > Ja ? O nic. Przez to, że omsknął mi się palec,
    > zadałem pytanie NTG: "Jaka kwota wg systemu PKO BP jest kwotą
    > "dużą" wymagającą interwencji w postaci "telefonicznej
    > autoryzacji" ?"

    Może gdyby tego całego dialogu nie było, to bym uwierzył.
    Postanowiłeś sobie ponarzekać jakie to bank ma kiepskie
    procedury. Peszek, że chciałem się z tym nie zgodzić i uważam,
    że sam sobie stworzyłeś problem równie "konstruktywną"
    procedurą.

    > Bardzo dużo wniosłeś swoją odpowiedzią.

    Ale to się już dało wyczytać wcześniej, z innych wypowiedzi.
    Kwota nie jest stała, zależna od zachowań użytkownika.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 59. Data: 2014-04-08 17:41:15
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-04-08, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    [...]

    > Że procedura przewiduje ŻE NIE WOLNO PODAĆ NAZWY BANKU.
    > Nie zauważyłeś nawet co jest "problemem" dalszym, przeze mnie
    > poruszonym,

    Moim zdaniem problemem jest Twoje podejście do tematu.
    Niby pod płaszczykiem oszczędności czasu, ale cokolwiek
    po tym jednym przykładzie widać, że jest dokładnie
    na odwrót.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 60. Data: 2014-04-08 19:05:52
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > Może gdyby tego całego dialogu nie było, to bym uwierzył.
    > Postanowiłeś sobie ponarzekać jakie to bank ma kiepskie
    > procedury.

    Widzę, że wróżysz z ręki przez telefon. Nie uwierzysz -
    postanowiłem rozwiązać swój problem, a nie ponarzekać.

    Jako, że problem polega na DEBILNEJ PROCEDURZE - zgłosiłem do
    PKO, jako, że PKO utożsamia się z debilną procedurą - zadałem
    pytanie (zamierzałem na p.b.b.) jaki jest próg przelewu
    "autoryzowanego". To, że przypierdoliłeś się do mojej oceny
    stosowanej procedury - nie moja wina i nie mój problem. Gdybyś
    się jeszcze przypierdolił merytorycznie, tj wskazał rozwiązanie
    zarzuconego problemu (odpowiedzią na pytanie jaka jest kwota
    graniczna), to może i bym uznał, że masz rację. Ale racji nie
    masz :)

    > Peszek, że chciałem się z tym nie zgodzić i uważam,
    > że sam sobie stworzyłeś problem równie "konstruktywną"
    > procedurą.

    Fakt. Nie chciałeś się zgodzić z PYTANIEM. Peszek.

    > Ale to się już dało wyczytać wcześniej, z innych wypowiedzi.
    > Kwota nie jest stała, zależna od zachowań użytkownika.

    Fantastycznie. Dziękuję za tą cenną wskazówkę.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90