eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPKO BP "DUŻY PRZELEW". › Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Date: Tue, 8 Apr 2014 14:53:59 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 27
    Message-ID: <li0rh7$s9r$1@node2.news.atman.pl>
    References: <lhklk9$jfm$1@node1.news.atman.pl> <lhnegg$f8t$1@node2.news.atman.pl>
    <533fb4d6$0$2163$65785112@news.neostrada.pl>
    <lhue73$n85$1@node1.news.atman.pl>
    <5343dbe3$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: host-89-167-78-235.nplay.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1396961639 28987 89.167.78.235 (8 Apr 2014 12:53:59 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Apr 2014 12:53:59 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <5343dbe3$0$2363$65785112@news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3522.110
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3522.110
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:736858
    [ ukryj nagłówki ]

    > Zła taktyka. Naprawdę zła. Oni są uodpornieni na inwektywy, rozmowy
    > telefoniczne kosztują ich grosze, ale to co ich naprawdę bije po kieszeni
    > to czas. Jeżeli przetrzymasz kogoś na słuchawce godzinę, dwie (mój rekord
    > to dwie godziny właśnie), to dla nich to jest wymierny koszt. Jeżeli go
    > zrzucisz to tylko mu robisz przysługę.Nie tracąc na Ciebie czasu jeszcze w
    > tej samej sekundzie atakuje następnego nieszczęśnika.

    Możliwe, ale tutaj rozmowa była tak drętwa, że nie chciało mi się dalej jej
    ciągnąć.
    Zazwyczaj grzecznie i stanowczo dziękuje za ofertę i się żegnam z rozmówcą.
    W tym wypadku zostałem wyprowadzony z równowagi głupimi pytaniami.
    Dobrze wiem czym pachnie pytanie o użytkownika telefonu - to nie pierwszy
    taki telefon w moim życiu.
    Pytania to utwierdzają mnie w przekonaniu, że nie mają mojego telefonu w
    bazie,
    a wybierają na chybił trafił.

    > Trzeba prosić o poczekanie, dopytywać, choćby i bzdurnie...

    Bez sensu - blokujesz własną linię, a dodatkowo, jak taka "pała" nawiązała
    połączenie,
    to może je rozłączyć po słuchaniu przez dłuższy czas ciszy.
    Współczuję szeregowym pracownikom takich firm, ale żerowanie na innych nie
    mieści się w moim światopoglądzie.
    Pozdrawiam.
    WOJO

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1