eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPKO BP "DUŻY PRZELEW". › Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!.POSTED!not-for-mail
    From: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Date: Tue, 08 Apr 2014 17:22:25 +0200
    Organization: ATMAN - ATM S.A.
    Lines: 33
    Message-ID: <li14ap$5eo$1@node2.news.atman.pl>
    References: <lhklk9$jfm$1@node1.news.atman.pl> <lhln59$lpa$1@node2.news.atman.pl>
    <lhlnev$iqt$1@node1.news.atman.pl>
    <b...@g...com>
    <s...@p...org>
    <1...@4...net>
    <s...@p...org>
    <p...@4...net>
    <s...@p...org>
    <ekuevv1x1si8$.33a658li0m3t.dlg@40tude.net>
    <s...@p...org>
    <Pine.WNT.4.64.1404070935220.3232@quad>
    <s...@p...org>
    <Pine.WNT.4.64.1404080958280.3288@quad>
    <s...@p...org>
    NNTP-Posting-Host: 91.90.160.151
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: node2.news.atman.pl 1396970649 5592 91.90.160.151 (8 Apr 2014 15:24:09 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 8 Apr 2014 15:24:09 +0000 (UTC)
    User-Agent: Virus_maker_ver/3.997 (WINZGROZA XP; U; WINZGROZ NT 5.1; en-US;
    rv:1.7.12) Gecko/20050923 Thundercat/1.0.7 Mnenhy/0.7
    In-Reply-To: <s...@p...org>
    X-Antivirus: avast! (VPS 140408-0, 2014-04-08), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:736867
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2014-04-08 10:29, Wojciech Bancer pisze:

    > Jak dla mnie "pieni" się, bo konsuktant odmówił podania informacji
    > "nazwa banku" dopóki nie dostanie "tak/nie" że rozmawia z XYZ.

    Czyli tak jak wspomniałem - nie zrozumiałem, ale uważam, że
    powinienem się wypowiedzieć.

    - Dzień dobry, tu roman pierdziszewski, czy rozmawiam z XYZ ?
    - To zależy skąd pan dzwoni. Nic mi Pana nazwisko nie mówi.
    - Dopóki nie dowiem się czy rozmawiam z XYZ, nie mogę powiedzieć.
    - Aha, to rozumiem, że dzwoni pan do mnie by powiedzieć, że nie
    może rozmawiać.

    To tak w skrócie. A teraz znów Ci wyłuszczę: utyskuję na DEBILNĄ
    PROCEDURĘ, pisanę przez DEBILA, dla DEBILI. Nie wiem czemu Ci
    się ona tak podoba.

    Nie będę rozszerzał dlaczego uważam, że procedura jest debilna.
    Dodam, że w tym konkretnym przypadku dzwoniono autoryzować
    przelew nr 3. Po pół godzinie go anulowałem widząc, że nie
    poszedł i puściłem 3 mniejsze przelewy, które zeszły.

    Mimo tego, że anulowałem "przyczynę debilnego wydzwaniania do
    mnie" - nie zrażało to pracowników postępujących wg debilnej
    procedury. Do późnego wieczora wydzwaniali do mnie nie chcąc
    podać skąd dzwonią i po co ... by autoryzować przelew, który
    został dawno anulowany.

    --
    Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
    REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1