    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    Subject: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".
    Date: Tue, 8 Apr 2014 17:39:33 +0200

    On 2014-04-08, Rafał "SP" Gil <u...@m...pl> wrote:

    [...]

    > Ja ? O nic. Przez to, że omsknął mi się palec,
    > zadałem pytanie NTG: "Jaka kwota wg systemu PKO BP jest kwotą
    > "dużą" wymagającą interwencji w postaci "telefonicznej
    > autoryzacji" ?"

    Może gdyby tego całego dialogu nie było, to bym uwierzył.
    Postanowiłeś sobie ponarzekać jakie to bank ma kiepskie
    procedury. Peszek, że chciałem się z tym nie zgodzić i uważam,
    że sam sobie stworzyłeś problem równie "konstruktywną"
    procedurą.

    > Bardzo dużo wniosłeś swoją odpowiedzią.

    Ale to się już dało wyczytać wcześniej, z innych wypowiedzi.
    Kwota nie jest stała, zależna od zachowań użytkownika.

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl