    Date: Tue, 08 Apr 2014 13:22:11 +0200
    From: m <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: PKO BP "DUŻY PRZELEW".

    W dniu 07.04.2014 16:54, WOJO pisze:
    > Dzisiaj ja też nie wytrzymałem.
    > Dzwoni 224698513.
    > Wpadli na pomysł wyświetlania numeru, bo z "prywatnych" już dawno nie
    > odbieram.
    > - Dzień dobry. Nazywam się Daria jakaś.
    > - Dzień dobry.
    > - Czy mogłabym rozmawiać z użytkownikiem tego telefonu?
    > - A do kogo się Pani chciała dodzwonić?
    > - Do użytkownika tego telefonu.
    > - Ale konkretnie proszę o informację z kim chciała Pani rozmawiać?
    > - Z użytkownikiem telefonu...

    Pytanie jest głupie, bo przecież skoro odebrałeś, to jesteś
    użytkownikiem telefonu, choćby chwilowym.

    > - Pierdol się...

    Zła taktyka. Naprawdę zła. Oni są uodpornieni na inwektywy, rozmowy
    telefoniczne kosztują ich grosze, ale to co ich naprawdę bije po
    kieszeni to czas. Jeżeli przetrzymasz kogoś na słuchawce godzinę, dwie
    (mój rekord to dwie godziny właśnie), to dla nich to jest wymierny
    koszt. Jeżeli go zrzucisz to tylko mu robisz przysługę.Nie tracąc na
    Ciebie czasu jeszcze w tej samej sekundzie atakuje następnego
    nieszczęśnika.

    Trzeba prosić o poczekanie, dopytywać, choćby i bzdurnie, prosić o
    powtórzenie itd.... nauczyć się to robić automatycznie. Ich skrypt,
    który jest dla nich algorytmem ich korporacyjnego życia, pozwala się
    rozłączyć tylko w nast. przypadkach:
    1. jesteś niezainteresowany ich ofertą i wyrazisz to explicite,
    2. jesteś zainteresowany i składasz zamówienie/umawiasz się na wizytę
    it....(sukces!!!)
    3. zbluzgasz ich, rozłączysz się bądź są trudności techniczne typu
    jedna strona nie słyszy drugiej.

    Jeżeli wykraczasz poza te 3 opcje, oni będą płakać a nie rozłączą się,
    zwłaszcza pod koniec ichniejszych sezonów rozliczeniowych kiedy kończy
    im się plan do wyrobienia i ważą się losy ich nędznych niewolniczych
    premii. Na przykład - dzwoni ostatnio do mnie ofiara z "Autoryzowanego
    Centrum Kontroli Rozliczania OFE". No i już jest piękna sprawa -
    dowiedzieć się na czym polega autoryzacja tego centrum :)

    Zaręczam, to działa. Po kilkunastu takich rozmowach po prostu przestali
    do mnie dzwonić i nie dzwonili ponad rok. W ogóle. Nie tylko z jednej
    firmy ale w ogóle nie miałem ani jednego telefonu od telemarketerów.
    Wniosek - musi być jakaś ogólnotelemarketerska lista "do tych nie
    dzwonić". Teraz powoli znowu zaczynają dzwonić skąd następny wniosek -
    że wpisy na liście expirują po około roku.

    p. m.