  • 61. Data: 2016-12-23 15:41:05
    Temat: Re: Oświadczenia majątkowe sędziów będą jawne
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Trefniś" napisał w wiadomości grup
    et.pl...
    >Oświadczenia majątkowe prokuratorów już są jawne, można je sobie
    >obejrzeć w sieci.
    >Zapewniam, krzywda nikomu się nie dzieje, prokuratorzy nie kruszą
    >kopii, a

    Poczekamy, zobaczymy ...

    >złodzieje wiedzą tyle, ile wiedzieć powinni jako obywatele.
    >Sędziom też nic nie grozi! Burzę w szklance wody robią
    >"opozycjoniści".

    A w Szwecji ponoc wszytkie sa jawne, to moze by tak wszystkim ujawnic,
    Trefnisiowi zadna szkoda sie przeciez z tego powodu nie przytrafi :-)

    J.

  • 62. Data: 2016-12-26 20:11:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-12-23 o 15:35, Budzik pisze:
    > Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Mylisz sie. To nie sa opowiesci pani Jadzi co sprzata biuro...

    Cóż, nie ma powodu, abym ci wierzył na podstawie takiego opisu :)

    > Zapewne nie dotyczy to wszystkich ale akurat mam pecha znac opowiesci z
    > sadów gdzie spora grupa nie przepracowuje sie.
    >
    > Co niestety wpisuje się w obecną narracje.
    > Ale co ja za to mogę?

    Czyli ile spraw jednocześnie prowadzi ten sędzia, co nic nie robi?

    --
    Liwiusz

  • 63. Data: 2016-12-26 20:28:27
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    W apelacyjnym czy w SN?

    -----

  • 64. Data: 2016-12-26 22:00:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Liwiusz l...@b...tego.poczta.onet.pl ...

    > Cóż, nie ma powodu, abym ci wierzył na podstawie takiego opisu :)

    Oczywiście, Ogólnie mozemy sobie nie wierzyc.
    Tyle ze nie mam powodu zeby kłamac.
    Ale w sumie twoja wiara lub jej brak nie sa dla mnie specjalnie wazne.

    > Czyli ile spraw jednocześnie prowadzi ten sędzia, co nic nie robi?

    Za mało skoro maja mozliwośc marnowania czasu w pracy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Zbyt wiele wiedzy nigdy nie ułatwia decyzji."

  • 65. Data: 2016-12-27 08:04:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.12.2016 o 10:07, Liwiusz pisze:

    > Wystarczy poczytać fora. Wg społeczeństwa sędziowie nic nie robią (bo
    > społeczeństwo widzi tylko czas pracy na wokandzie). Do tego dojdzie
    > "taki zarabia 8000zł za dwa dni pracy w tygodniu".

    Biorąc pod uwagę, że to zdaje się średnio 10000, nie odprowadzają
    składek na emeryturę i emerytury mają za free 75% wynagrodzenia... to
    znacznie więcej niż rzeczone 8k.

    Shrek

  • 66. Data: 2016-12-27 08:54:30
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-12-26 o 22:00, Budzik pisze:

    > Za mało skoro maja mozliwośc marnowania czasu w pracy.

    Nie wiesz ile, nie ma dyskusji, a źródło jest niewiarygodne.

    --
    Liwiusz

  • 67. Data: 2016-12-27 08:56:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-12-27 o 08:04, Shrek pisze:

    > Biorąc pod uwagę, że to zdaje się średnio 10000, nie odprowadzają
    > składek na emeryturę i emerytury mają za free 75% wynagrodzenia... to
    > znacznie więcej niż rzeczone 8k.

    10 tysięcy to nie znacznie więcej niż 8. A pensja OK. Byłoby wstydem,
    gdyby polski sędzia zarabiał 3-5 tysięcy. A tak zarabia tyle, że może
    żyć w kraju na średnim poziomie, tylko za granicą uchodzi za biednego.

    --
    Liwiusz

  • 68. Data: 2016-12-27 08:58:47
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> pisze:

    > Nie wiesz ile, nie ma dyskusji, a źródło jest niewiarygodne.

    Trzeba się pytać sędziów jak tyrają w pocie czoła za marne grosze? :-)

    --
    A. Filip
    Czego nie można zmienić, to trzeba polubić. (Przysłowie polskie)

  • 69. Data: 2016-12-27 09:07:51
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 27.12.2016 o 08:56, Liwiusz pisze:

    > 10 tysięcy to nie znacznie więcej niż 8.

    Ale jak policzysz od tego netto i netto dla zwykłaego pracownika to już
    się spora różnica robi. Nie mówiąc o tym, że do tego trzeba doliczyć
    emeryturę za free. Więc to 8k to jednak w praktyce znacznie więcej.

    > A pensja OK. Byłoby wstydem,
    > gdyby polski sędzia zarabiał 3-5 tysięcy.

    Nikt tego nie postuluje.

    > A tak zarabia tyle, że może
    > żyć w kraju na średnim poziomie, tylko za granicą uchodzi za biednego.

    To jak prawie wszyscy. Żaden argument.

    Shrek

  • 70. Data: 2016-12-27 09:24:49
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    >W dniu 2016-12-23 o 15:35, Budzik pisze:
    >
    > Czyli ile spraw jednocześnie prowadzi ten sędzia, co nic nie robi?

    W obowiązującym systemie prawnym gdy rozprawa jest raz na trzy miesiące, a i raz na
    pół roku też, statystyki ile jednocześnie spraw prowadzi sędzia są śmieszne, o niczym
    nie świadczą, bo im bardziej opieszały to tych spraw ma więcej.