  • 1. Data: 2003-12-03 10:58:24
    Temat: Opłata skarbowa od pełnomocnictwa ? JAK WNIEŚĆ
    Od: p...@p...onet.pl

    Przez niedopatrzenie złożono do Sądu kilka pozwów z pełnomocnictwem na którym
    nie było znaków opłaty skarbowej (15 pln) w jaki sposób uzupełnić ten brak,
    dodam żę jedno pełnomocnictwo odnosi się do kilku spraw, każda z nich
    rozpatrywana będzie na osobnych posiedzeniach.

    gg 4213716

    1. czy naklejenie znaków na czystej kartce plus pismo przedwodnie wskazujece do
    ktorej sprawy dot. to usuniecie i takie pismo skladane do kazdej z sygnatur ?
    Oczywiscie potwierdzone za zgodnosc z org.

  • 2. Data: 2003-12-03 13:53:51
    Temat: Re: Opłata skarbowa od pełnomocnictwa ? JAK WNIEŚĆ
    Od: "K w I" <c...@p...pl>

    [ciach]
    kilka pozwów z pełnomocnictwem na którym nie było znaków opłaty skarbowej
    (15 pln) w jaki sposób uzupełnić ten brak

    Brak opłaty powoduje konsekwencje skarbowe, nie procesowe. Znam takich,
    którzy składają w ogóle bez opłaty skarbowej. Jeżeli jednak chcesz uzupełnić
    ten, nazwijmy to brak, możesz podejść do sekretaraitu, w którym złożone był
    pozwy i poprosić Panią o umożliwienie naklejenia znaczków. Czasami ja tak
    robię.

  • 3. Data: 2003-12-03 14:18:49
    Od: "bronek" <b...@g...pl>

> [...]
    > dodam żę jedno pełnomocnictwo odnosi się do kilku spraw, każda z nich
    > rozpatrywana będzie na osobnych posiedzeniach.

    Chyba najlepiej jak pełnomocnik na rozprawie poprosi o możliwość naklejenia
    znaczków.

    Znczek musi być na dokumencie.

    bronek