  • 1. Data: 2003-12-03 11:05:20
    Temat: Jakie warunki (Polisa PZU) i kto w Łodzi?
    Od: "spacerunner" <s...@i...pl>

    Witam!
    Na jakich warunkach kancelaria prawna zazwyczaj podejmuje się sprawy
    dotyczącej starej polisy PZU? (rewaloryzacja należności).
    Chodzi mi o to, czy to jest jednorazowa opłata, procent od wartości itd.dla
    prawnika?,
    Czy też jest to zasądzane na koszt PZU, które, mam nadzieję, przegrywa
    sprawę i tym samym ponosi koszty kancelarii, pozwu itd.?

    Z góry dzięki za konkretne informacje.

    Jeszcze jedno pytanie.
    Kto w Łodzi może mi pomóc to załatwic?
    Może macie pozytywne przykłady i kogoś godnego polecenia ?:)
    Pozdr.
    Spacy

  • 2. Data: 2003-12-03 21:12:46
    Temat: Re: Jakie warunki (Polisa PZU) i kto w Łodzi?
    Od: kam <X...@X...onet.plX>

    spacerunner wrote:
    > Kto w Łodzi może mi pomóc to załatwic?
    > Może macie pozytywne przykłady i kogoś godnego polecenia ?:)

    Zgłoś się do Federacji Konsumentów albo miejskiego rzecznika konsumentów.

    KG