  • 11. Data: 2015-05-21 15:57:32
    Temat: Re: Opłata parkingowa - każda godzina inaczej
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Jacek k...@a...com ...

    > DOdam, że płacąc za 1 godzinę biletem, gdy się okaże, że muszę zostać
    > dłużej, a nie mam biletu za 2,20 to nie mogę skasować kolejnego za 2,00
    > (ani nawet 2x2,00) ani nie mogę dokupić drugiej godziny w parkomacie, bo
    > ten nie ma takiej opcji.

    To ze nie liczy sie wpłacona kwota a rodzaj biletu rzeczywiscie jest
    absurdalne.

  • 12. Data: 2015-05-21 16:57:34
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-05-21 o 15:49, masti pisze:

    > w Warszawie bodajże minutowo. Więc wychodząc z samochodu włączam
    > parkowanie, a wracając wyłączam. Chyba, zę się najpierw skończy
    > zawartość konta :)

    rozumiem że z dokładnością do minuty, ale czy w przykładowym Wrocławiu
    za równą godzinę postoju zapłacę 2zł (1zł za pierwsze 40 minut i 1zł za
    kolejne 20) czy 1,5zł (tak jakbym po 40 minutach wziął drugi bilecik)

    Łukasz

  • 13. Data: 2015-05-21 16:59:17
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-05-21 o 15:50, J.F. pisze:

    > Aczkolwiek jak pisalem - wpisuje sie numer rejestracyjny auta, to tylko
    > czekac, kiedy parkomaty zmadrzeja i policza po naleznej stawce, albo co
    > gorsza urzad przysle wezwanie do uregulowania niedoplaty :-)

    to jeszcze by musieli udowodnić że pomiędzy biletami nie przestawiłeś o
    mm auta

    Łukasz

  • 14. Data: 2015-05-21 17:09:44
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości grup

    >to jeszcze by musieli udowodnić że pomiędzy biletami nie przestawiłeś
    >o mm auta

    Mamy monitoring.
    Nie wszedzie, ale trzeba uwazac co sie zeznaje :-)

    J.

  • 15. Data: 2015-05-21 17:22:09
    Od: dddddddd <f...@e...com>

    W dniu 2015-05-21 o 17:09, J.F. pisze:
    > Użytkownik "dddddddd" napisał w wiadomości grup

    > Mamy monitoring.
    > Nie wszedzie, ale trzeba uwazac co sie zeznaje :-)

    mogę się założyć że kamery megapikselowe więc wróżę że nie więcej niż
    miesiąc archiwizacji (jeżeli jakiś przepis wymaga takiej archiwizacji) -
    a pewnie bliżej 14 dni - więc nawet wezwanie nie zdąży przyjść...

    Łukasz

  • 16. Data: 2015-05-21 19:22:35
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > więcej tu: http://skycash.com

    Nie obsługuje wszystkich telefonów

  • 17. Data: 2015-05-21 21:35:41
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Thu, 21 May 2015 19:22:35 +0200, qwerty napisał(a):

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
    >
    > Nie obsługuje wszystkich telefonów

    Chyba stacjonarnych! Przecież to można SMS'em obsługiwać. Aplikacja jest
    dla Androida, BlackBerry (stare i nowe), Windows Phone, iPhone i jest
    wersja na przeglądarki mobilne dla posiadaczy egzotycznych smartfonów.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 18. Data: 2015-05-21 21:40:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    qwerty wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup
    >
    > Nie obsługuje wszystkich telefonów

    i wszystkich miast.

    wiesz co to jest przykład?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 19. Data: 2015-05-21 22:26:31
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "P.B." napisał w wiadomości grup
    net...
    > Chyba stacjonarnych! Przecież to można SMS'em obsługiwać. Aplikacja jest
    > dla Androida, BlackBerry (stare i nowe), Windows Phone, iPhone i jest
    > wersja na przeglądarki mobilne dla posiadaczy egzotycznych smartfonów.

    Tylko, że od razu nie ma *.sis.
    Zresztą zgaduję, że w Oświęcimie miejsca płatnego parkowania nie są poprawnie
    oznakowane, a więc nie trzeba płacić.
    http://www.poranny.pl/apps/pbcs.dll/article?AID=/201
    50506/BIALYSTOK/150509882
    http://prawonadrodze.org.pl/oznakowanie-miejsc-posto
    jowych-w-strefie-platnego-parkowania/

  • 20. Data: 2015-05-22 21:43:43
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Thu, 21 May 2015 14:55:33 +0200, Jacek
    <k...@a...com> wrote:

    >czy są jakieś miasta w Polsce,
    >gdzie tak zróżnicowano opłaty?
    http://spp.szczecin.pl/?page_id=28 w strefie A:
    2,80 za pierwszą
    3,20 za drugą
    3,60 za trzecią
    2,80 za każdą kolejną
    w strefie B taniej ale zasada ta sama.

    Opłata w parkomatach - można wrzucić dowolną kwotę chyba nawet za 0,10
    zł da się kupić bilet.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?