  • 1. Data: 2015-05-21 15:09:00
    Temat: jedyny wlasciciel i prezes sp z o o
    Od: a...@o...pl

    Witam,

    Posiadam 99 udzialow w spolce zoo jestem jedynym czlonkiem zarzadu, w jaki sposob
    moge nawiazac ze soba stosunek pracy? umowa zlecenie, umowa o prace, kontrakt
    menedzerski? Jak bedzie najwygodniej, oczywiscie przez ustanowionego pelnomocnika.

  • 2. Data: 2015-05-21 15:10:27
    Temat: Re: jedyny wlasciciel i prezes sp z o o
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-21 o 15:09, a...@o...pl pisze:
> [...]
    menedzerski? Jak bedzie najwygodniej, oczywiscie przez ustanowionego pelnomocnika.

    Pełnomocnik to za mało, musi być notariusz, ksh chyba znasz, jako
    przedsiębiorca-orkiestra ;) tam jest dokładnie opisane.

    --
    Liwiusz

  • 3. Data: 2015-05-21 15:36:19
    Od: a...@o...pl

    W dniu czwartek, 21 maja 2015 15:10:36 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

> [...]
    >
    > Pełnomocnik to za mało, musi być notariusz, ksh chyba znasz, jako
    > przedsiębiorca-orkiestra ;) tam jest dokładnie opisane.

    Notariusz ok ale czy taki uklad jest zgodny z prawem ?

  • 4. Data: 2015-05-21 15:36:51
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-21 o 15:36, a...@o...pl pisze:

    moge nawiazac ze soba stosunek pracy? umowa zlecenie, umowa o prace, kontrakt
    menedzerski? Jak bedzie najwygodniej, oczywiscie przez ustanowionego pelnomocnika.

    > Notariusz ok ale czy taki uklad jest zgodny z prawem ?

    a czytałeś ksh?
    --
    Liwiusz

  • 5. Data: 2015-05-21 16:17:17
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    IMHO w jednoosobowej sp. z o.o. i tak będziesz płacił dwukrotnie niektóre
    składki.
    Na dziś jednoosobowe sp. z o.o. gdzie jedynym wspólnikiem (udziałowcem) jest
    osoba fizyczna nie opłacają się.
    Nie możesz dobrać kogoś z rodziny na powiedzmy 4% udziałów?

    -----

  • 6. Data: 2015-05-21 17:33:27
    Od: a...@o...pl

    W dniu czwartek, 21 maja 2015 16:29:32 UTC+2 użytkownik i? 1/2 i? 1/2 i? 1/2 i? 1/2
    í(R)>í 1/4 ? napisał:
> [...]
    > osoba fizyczna nie opłacają się.
    > Nie możesz dobrać kogoś z rodziny na powiedzmy 4% udziałów?

    Mam tak, ze drugi wspolawsciciel ma 2%. Moje pytanie brzmi jak legalnie podpisac
    umowe sam ze soba, aby nikt (szczegolnie bank) sie nie czepial.

  • 7. Data: 2015-05-21 17:35:35
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    1/2 í(R)>í 1/4 ? napisał:

    > Mam tak, ze drugi wspolawsciciel ma 2%.

    Zatem w temacie wątku kłamiesz.

    Może najpierw naucz się poprawnie opisywać fakty, a potem sęp bezpłatną
    pomoc.

    --
    Liwiusz

  • 8. Data: 2015-05-21 20:24:13
    Od: " ąćęłńóśźż" <ąćę@łńó.śżź>

    Mało, jakaś biurwa lub urzędas może uznać, że "...w celu obejścia...".

    Ale skoro jest Was jednak dwoje, to podejmijcie uchwałę wspólników o
    powołaniu prokurenta spółki, ewentualniue pełnomocnika do czynności "xyz"
    (tu wymienić).

    -----

  • 9. Data: 2015-05-22 20:05:11
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2015-05-21 o 15:09, a...@o...pl pisze:
    > Witam,
    >
    > Posiadam 99 udzialow w spolce zoo jestem jedynym czlonkiem zarzadu, w jaki sposob
    moge nawiazac ze soba stosunek pracy?

    A po co Ci stosunek pracy?
    Za dużo masz pieniędzy w tej spółce?

  • 10. Data: 2015-05-23 10:00:14
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > A po co Ci stosunek pracy?
    > Za dużo masz pieniędzy w tej spółce?

    Żeby się ubezpieczyć, mieć opiekę zdrowotną, emeryturę, i rozliczać pita-37
    pszez pracodawcę, czyli w trakcie pracy.
    Oczywitsym jest , że stosunek pracy powinien być, jeśli facet nie tylko ma
    udziały, ale i pracuje dla tej firmy.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)