  • 1. Data: 2015-05-21 07:00:58
    Temat: Sprawa na Policji - i pojscie do wiezienia
    Od: Jola <j...@w...pl>

    Cześć wam
    Mój chłopak dostał ostatnio wezwanie na komende jako podejrzany. Nie
    pisze z jakiego art tylko jakies RSD/ i tu jakiś numer. Wcześniej ok 3
    lat temu zabrali mu komputer bo ktoś go pomówił o jakieś rzeczy, Był czysty.
    Obawia się że może coś mu wgrali albo coś i boi się że pojdzie siedzieć,
    czy z Policji mogą od razu zabrać go do Aresztu ?
    Ja mu mówie że jedzie tylko po zwrot komputera, no ale z nimi nic nie
    wiadomo.

  • 2. Data: 2015-05-21 11:01:38
    Temat: Re: Sprawa na Policji - i pojscie do wiezienia
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    > czy z Policji mogą od razu zabrać go do Aresztu ?
    > Ja mu mówie że jedzie tylko po zwrot komputera, no ale z nimi nic nie

    Sprawdź czy mają prawo, zdaje się mają tylko 2 lata od zabrania komputera,
    a właściwie 3 miesiące.
    Sprawdź czy zatwierdzenie pszeszukania- zabrania komputera pszez prokuraturę
    zmieściło się w 7 dniah - to termin zawity , a to oznacza, że jak się nie
    zmieściło, to kompuetr nie stanowi już dowodu.
    Skoro jest podejrzany, to nie idzie o zwrot komputera, i poza tym jak by
    szło o zwrot komputera, to by ten komputer mu oddali do domu, lub wysłali
    pocztą.
    Mi to wygląda na typowy policyjno - mafijny szantaż.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 3. Data: 2015-05-21 11:09:48
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-21 o 11:01, Stokrotka pisze:

> [...]
    > wysłali pocztą.
    > Mi to wygląda na typowy policyjno - mafijny szantaż.

    Nie słuchaj jej, to trollica i ignorantka.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2015-05-21 11:33:14
    Od: Jola <j...@w...pl>

    > Nie słuchaj jej, to trollica i ignorantka.

    Hmm no to jak ? Teraz czytałam żeby był wniosek o tymczasowe
    aresztowanie to musi sąd wydac wyrok. A daje sobię rękę uciąć że jest
    niewinny tylko może jakieś pomówienia. W zyciu mandatu nie dostał, nie
    zadaje się z polswiadkiem, chuliganami itd.
    I może o ten komputer że chcą oddać

  • 5. Data: 2015-05-21 11:39:37
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-21 o 11:33, Jola pisze:

    > Hmm no to jak ? Teraz czytałam żeby był wniosek o tymczasowe
    > aresztowanie to musi sąd wydac wyrok.

    Bzdura, wszak tymczasowo aresztuje się przed wydaniem wyroku.

    > A daje sobię rękę uciąć że jest
    > niewinny tylko może jakieś pomówienia. W zyciu mandatu nie dostał, nie
    > zadaje się z polswiadkiem, chuliganami itd.

    Ciekawa logika, nie ma co, "jest niewinny, bo nigdy mandatu nie dostał"...

    > I może o ten komputer że chcą oddać

    Ale czemu nas o to pytasz? Niech chłopak idzie i se wyjaśnia. Jak się
    boi, to niech weźmie do tego adwokata, który popatrzy w papiery czy i co
    mu grozi.

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2015-05-21 12:09:39
    Od: Jola <j...@w...pl>

    No tak, ale ON JEST NIEWINNY, NIC NIE ZROBIŁ !!!
    A jak czytałam to tymczasowo aresztuję się ludzi którzy mogą motać w
    zeznaniach itd

  • 7. Data: 2015-05-21 12:10:05
    Od: Jola <j...@w...pl>

    Na początku przyszłego tygodnia będe wiedziała co i jak

  • 8. Data: 2015-05-21 12:13:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-21 o 12:09, Jola pisze:
    > No tak, ale ON JEST NIEWINNY, NIC NIE ZROBIŁ !!!

    Przestępstwo można także popełnić przez zaniechanie dokonania jakiejś
    czynności.

    > A jak czytałam to tymczasowo aresztuję się ludzi którzy mogą motać w
    > zeznaniach itd

    Przesłanek do tymczasowego aresztowania jest więcej.

    --
    Liwiusz

  • 9. Data: 2015-05-21 12:14:05
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-05-21 o 12:10, Jola pisze:
    > Na początku przyszłego tygodnia będe wiedziała co i jak

    No i git.

    --
    Liwiusz

  • 10. Data: 2015-05-21 12:22:21
    Od: Jola <j...@w...pl>

    W dniu 2015-05-21 o 12:13, Liwiusz pisze:

    > Przestępstwo można także popełnić przez zaniechanie dokonania jakiejś
    > czynności.

    > Przesłanek do tymczasowego aresztowania jest więcej.

    Jest więcej ale to musi być naprawdę poważna sprawa która jest zagrozona
    więcej niż 1 rok pozbawienia wolnosci, wiec musiałby kogos bardzo pobic,
    oszukac na tysiące złotych itd itd A NIC TAKIEGO NIE BYŁO