  • 91. Data: 2003-11-10 23:22:48
    Temat: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Flashi" <f...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:booqql$s4o$1@korweta.task.gda.pl...

> [...]
    > terrorystów przeciw sobie, którzy prędzej
    > rozwalą państwo w drzazgi niz pozwola sobie odebraż przywileje.", "To jest
    > nasza przyszłość, której nie będzie przez Śląsk, który utuczył się
    > za żołtymi firankami i nie chce puścić.", "Mnie do furii doprowadza to, że
    > dla paru tysięcy zdziczałych łobuzów, co to
    > nie chciało im się chodzić do szkoły i teraz nie będą mieli gdzie
    proacować,
    > bo tylko kilofem umieją machać." Wzorem A.B powinienem wzias zaczac
    bronic
    > w sadzie Slaska bo M.O. popuszcza wodze fantazji i miesza z blotem mase

    Ja już widziałem, jak oni uczciwie pracują. Pracowali tak tymi pałami na
    kaskach policjantów, że aż furczało. I nieźle się tez zamchali z tymi
    koktaliami mołotowa i kamieniami, kawałkami bruku. No i niezle sie
    naprawcowali juz w tych autonusach chyba ( na koszt kopalnie nota bene),
    tak, że niektórzy to ledwo stali na nogach. Nazywam sprawy po imieniu. Niech
    sobie kazdy pracuje, jak chce, ale nie na koszt reszty społeczeństwa. I
    niech nie demoluje miasta a przede wszystkim swojego bestialstwa niech nie
    wyladowuje na biednych chlopakach z Policji.

    - Górnictwo ciągnie dotacje. Do tej pory było to 32-34 miliardy, szykuje się
    kolejne 12. Jeśli mówisz, że to nieprawda, to albo nie wiesz, albo co gorsza
    kłamiesz.

    - Górnictwo w obronie tego stanu rzeczy używa brutalnej przemocy wobec
    państwa i jego przedstawicieli.

    I teraz powiedz, gdzie tu jakieś oczernianie?

    > Zapominajac przy tym ze nie tylko gornicy walcza
    > o swoje ...

    Niczego nie zapominam, Jak się zgłosi tu pacjent broniący rolników, to
    dostanie mu się tak samo. Po prostu umiem trzymac się tematu.

    > Jednak ciagla nagonka na ludzi zyjacych z pracy swoich rak budzi
    > powoli litosc nad "wyksztalconymi, inteligentnymi" pracownikami umyslowymi

    Typowa dla roboli pogarda dla ludzi wykształconych widać jest Ci bliska.
    Coż - wypada mi złozyć wyrazy współczucia, że nie mogłeś odebrać porządnego
    wykształcenia, które niewątpliie ułatwiłoby Ci zrozumienie skomplikowanych
    kwestii natury ekonomicznej i prawnej.

    Nikt nie prowadzi nagonki na ludzi uczciwie zarabiających pracą swych rąk.
    Rozmawiamy i ile pamiętam o terrorystach, którzy wymuszają na biednym kraju
    kontynuowanie strumienia dotacji dla swoich nierentownych miejsc pracy. Czyż
    nie?

    Ale może mi jeszcz wytłumacz, co sie dzieje w głowie takiej osoby, która
    "lituje się" nad kimś, kto guruje nad nim kultura i wykształceniem? Bardzo
    mnie to zawsze fascynowało, jakie procesy wyparcia i samooszukiwania
    zachodzą w takim umyśle (???).

    > Tylko powiedz mi co ta praca umyslowa zrobilaby bez fizycznych ?

    He? Boże - nie umiesz sie choc w zarysach trzymac tematu?

    > Nikt niechce windowac cen w gore ...

    A czego Ty włąsciwie chcesz? Czy sam wiesz?

    --
    Depi.

  • 92. Data: 2003-11-10 23:29:38
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Hmmm... Czyli zamykać, ale jak jakś ma byc zamknięta to nie. Może
    zamkniemy
    > jakąś na Ukrainie?

    ehhh

    > Jakiej reszty Polski?!? Jaki my mamy wpływ na ten wasz bajzel? Nie zwalaj
    > teraz niczego na reszte polski, jak Steinbach.

    Bajzel jest w calej Polsce... Ale jak widac najbardziej denerwuje Cie on na
    Slasku ...

    > No ja widzę, że bardzo Cie ten fakt uwiera. Co w takim razie robisz na
    > grupie włąsnie temu prawu poświęconej?

    prawo prawem a ilosc urzednikow to juz inna sprawa, prawda ?

    > Kopalnie także jest przedsiębiorstwem i te zasady także będą (sic!!!) ich
    > dotyczyć, wtedy, kiedy ta ustawa wejdzie w życie. Bo kolega znowu mącisz
    > ludziom w głowach mijając się z prawda, że kopalnie mają jakoś gorzej w
    > stosunku do innych przedsiębiortsw.

    To przemysl sprawe :
    restauracja ile ma kontroli z sanepidu, strazy, policji, US, czy innych
    kontroli ?
    Niestety jest tak ze wzorem reszty Polski aparat urzedniczy w Urzedach
    Gorniczych jest tak wielki ze starczal na wszystkie kopalnie ... teraz wielu
    kopalni niema ale urzednicy zostali ... regulowane prawem jest to ilu ich ma
    byc. Kiedy moga zrobic kontrole itd... Jednak zeby to prawo zmienic potrzeba
    impuslu z gory ... Jesli gora zachowuje sie podobnie to po co cos zmieniac ?

    > Ale co mnie obhcodza Wasze układy? Szczególnie, ze z tych kontroli nic nie
    > wynika, bo winiknąc nie może. Bo co - zamkną kopalnie?

    Bo co chwile zatrzymana jest sciana bo sfrustrowany kontroler poczul ze go
    ignoruja ..

    > Jest ich faktycznie wiecej, ale co to ma do rzeczy? Nie rozwadniaj tematu.

    Nie rozwadniam. Chodzi mi tylko o to ze jak ma byc u nas lepiej jesli reszta
    Polski dusi sie pod nimi ?

    > Tiaaa??? To znaczy jak i którymi aktami prawnymi dokładnie, bom ciekaw...?

    tymi ze nie mozesz wywalic na pysk czlowieka ktory : jest na chorobowym
    jesli przepracowal iles tam czasu, ze nie mozesz rozwiazac umowy o prace bez
    dodatkowych kosztow, przedluzanych czesto przez chorobowe ... jest duzo
    mozliwosci wykozystania prawa do jego przekrecania...

    > Tiaaaa?? I spłaciłyby kopalnie te kilkadzisiąt milirdów długów, które
    > narobiły od poprzedniego oddłużenia?

    Zostawione same przy zrozumieniu tego ze wzrost ceny wegla (bo tak odrazu
    nie sprowadzisz wymaganej ilosci wegla zza granicy) spowoduje wzrost cen
    energi i w innych dziedzinach

    > A kto je Wam narzucił? Ja?

    Narzucone zostaly one w minionym ustroju jednak trzymane mocno sa przez
    prawo ktore bylo w tamtych czasach ustalane...
    Oczywiscie zmienic to sie da ... Z pomoca ...

    > Nie telewizja chłopie. W telewizji pokazuja tylko ocenzurowany, uładzoną
    > wersję. Ja tę dzicz widziałem na własne oczy, którym nie wierzyłem. Nawet
    > gdyby nie mocna szyba, to mógłbym dziś tu nie pisąć, bo któryś z tych
    > bydlaków w moje okna kostką brukową sieknął. Wstyd mi, że ci ludzie mówią
    > tym samym co ja językiem.

    A mnie wstyd tego ze czlowiek ponoc wyksztalcony na jakiego pozujesz i
    zapewne jestes mowi rzeczy typu : Slask okrada Polske :(

    > Szkoda, że jest wzięte z sufitu. Niech sobie węgiel ze Śląska płynie,
    tylko
    > wedle reguł rynowych. Jak kopalnie nie zarabia, to pada. I tyle.

    Pozwolcie im na to ...

  • 93. Data: 2003-11-10 23:49:08
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    > Nawet zakładając, że jesteśmy równie mądrzy i równie dużo wiemy o
    ekonomii, co jest założeniem
    > dość ryzykownym, to jednak za moim stanowiskiem stoi cały legion
    > ekonomicznych autorytetów,

    No wlasciwie sie zgodze ... Gowna wpieprzaja miliardy much, a jakos Cie do
    niego nie ciagnie ... wiec nie zaslaniaj sie legionem ekonomicznych
    autorytetow...

    Ale jak chcesz tak to oki :
    Urzednicy warszawki siedza na swoich dupach i wlasciwie nic nie robia w
    kierunku jakiejkolwiek poprawy finansow... (wiem wiem czesci z nich
    wybierana jest w wyborach, ale czesc jednak nagle znajduje sie na wysokich
    stanowiskach bo mialo kolesi ktorzy mieli koleci ... na podworku polskim Ci
    to nie przeszkadza a na Slasku bardzo ? )
    Na miejsce kazdego rozwiazanego urzedu komisji powstawaja nowe w ktorych
    liczba zatrudnionych rzadko jest mniejsza niz poczatkowy stan ...
    Dodatkowo ta banda darmozjadow ciagnie na lewo i prawo prezenty od lobbingu
    (teraz to tak ladnie sie nazywa, a to zwykla lapowa)

    Powiedz to nam co tak naprawde Ty wytwarzasz ? Pracujesz rekami i zasuwasz
    zeby jakis urzedasek mogl podkrecic swoja klime ? A moze sprzatasz po
    umyslowych pracownikach swojego urzedu ? Nie mowie ze za to nie dostaja oni
    kasy ... jednak uwlaczanie takiej pracy to jakas paranoja ...

    rozprawianie nad wyzszoscia pracy fiz nad umyslowa i odwrotnie jest
    sliskie... i nie wiem czy "filozoficznie rozwiazywalne" Jednak u Ciebie
    widze ze czlowiek pracujacy rekami jest debilem albo scierwem (tak nie
    napisales) a umyslowy to wyzszy stopien czlowieczenstwa

    Myslisz ze Polska potrzebuje okolo 360 000 urzednikow ? ich liczba wzrasta z
    roku na rok ? ale czy przy tym poprawia sie jakosc obslugi ?
    Jak myslisz ile to jest forsy ? Niepotrzebnie wydanej ...

    > a za stanowiskiem przeciwnym stoi pijana tłuszcza
    > z trzonkami łopat i koktailami Mołotowa. Coś Ci to mówi?

    A jak robili takie cos stoczniowcy to byles za nimi ?
    A moze jak taksowkarze zablokowali warszawe to zwyczajnie olales sprawe ?
    Albo moze pielegniarki ?
    Albo rolnicy ?
    Wszystkim przyklaskiwales a gornikow nazywasz zlodziejami i opojami ?

    Jak to jest ze normalny szary czlowieczek jak zametla np 1000zl to idzie
    siedziec .... A jesli przez glupia nieprzemyslana decyzje urzednika stracone
    zostana miliony to przechodzi sie nad tym do porzadku dziennego ?
    Dlaczego mozna nekac biznesmenow doprowadzajac ich firmy do strat ... np jak
    bylo z Kluska od Optimusa chlopu zrujnowali zdrowie i zmusili praktycznie do
    sprzedazy firmy bezprawnie i NIKT za to nie beknal !!!! Oczywscie urzednicy
    z US wzieli kase "za wykrycie afery".

    Zastanow sie czlowieku troche ... Myslisz ze jak robisz umyslowo to masz
    monopol na wiedze i madrosc ?
    Dlaczego to uwazasz ze za moim slowami stoja zrozpaczeni ludzie ktorym jakis
    urzednik ma zamiar odebrac zrodlo chleba ?
    Wielu specjalistow z dziedziny ekonomi zgadza sie jednak z moim zdaniem ...
    Ze gornitwo w Polsce poza przynoszeniem jak Ty to mowisz kosztow ... i
    oprocz jak to napisales okradania Polski przynosi kozysci.
    Ograniczenie wydobycia zgadzam sie pozwoli na podniesienie sie polskiego
    gornictwa z zapasci ... Jednak ta zapasc nie jest spowodowana tylko i
    wylacznie przez Slask ... duza czesc winy za to spada na nieudolne kierownia

    Co do wydumanych zarzutow nt zarobkow to zastanow sie kto powinien wiecej
    zarobic ? A raczej kto przynosi wiekszy dochod (tak tak wiem gornik nie
    przynosi dochodu) ?
    Robotnik ktory wytwarza czesto z narazeniem zdrowie czy urzednik ktory za
    nic nie odpowiada?...

  • 94. Data: 2003-11-11 00:10:34
    Od: "Flashi" <f...@p...pl>

    > Typowa dla roboli pogarda dla ludzi wykształconych widać jest Ci bliska.

    To nie jest pogarda ... Pogarda to wymysl ludzi wyksztalconych niezapominaj
    o tym ...
    Prosty czlowiek nawet nie wymyslilby takiego konceptu ... Dopiero
    "wyszktalcony" czlowiek wymyslil ze ten ktory mniej umie jest gorszy ...
    Dopiero wyksztalcony ksiadz/najezdzca wymyslil ze poganin jest gorszy ...

> [...]
    > "lituje się" nad kimś, kto guruje nad nim kultura i wykształceniem? Bardzo
    > mnie to zawsze fascynowało, jakie procesy wyparcia i samooszukiwania

    Zachodza proste procesy jesli ktos taki uwaza ze mozna GOROWAC nad kims
    wyksztalceniem i kultura to znaczy ze tej kultury zbyt duzo niema ...
    Lituje sie nad glupcami ktorzy mysla ze jak ktos robi fizycznie to jest
    tepy.

    > A czego Ty włąsciwie chcesz? Czy sam wiesz?

    Chce wyplewic takich zadufanych w swoja UMYSLOWOSC ludzi ktorzy chyba z
    zawisci ze ktos moze zarabiac wiecej pracujac ciezej od niego mowi debilizmy
    w stylu : "Slask okrada Polska", albo "Ale mamy terrorystów przeciw sobie,
[...]

    bo tylko kilofem umieją machać." - a jak skonczyl szkole to juz moze ?
    Czlowieku opanuj sie ... Zapewne z dziada pradziada jestes z tych co
    wyzyskiwali i byli elita umyslowa kraju ? A moze wlasnie Twoi rodzice ciezka
    praca dali Ci wyszktalcenie i teraz za wszelka cene chcesz to zapomniec bo
    przeciez to jest niegodne ?

    Chcialbym zeby ta zadufana czesc intelyyygencji przestala sie wywyzszac,
    przestala traktowac wszystkich jak slugusow, zeby dotarlo do tej zadufanej
    czesci ze na przekladaniu papierkow swiat sie nie konczy ... i bez uslug i
    produkcji to sobie moga te papierki przekaladac ale w koncu nikogo to nie
    bedzie obchodzilo ...

    Taki byl ton moich wypowiedzi ...
    Gadanie ze Slask okrada Polske jest wierutna bzdura.

  • 95. Data: 2003-11-11 01:31:11
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Jesteś zwykłym parszywym anonimowym tchórzem bez twarzy, ciekawe czy
    > Twoi wiedzą o tym, czy dopiero się dowiedzą.

    To ty jesteś tchórzem. ja miejsce i czas ustaliem pokurczu.

    Leszek

  • 96. Data: 2003-11-11 01:33:10
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    > Ja jestem ten głupszy tamten to parszywy tchórz.

    Nieprawda. To ty jesteś tym jedynym głupim i parszywym tchórzem.

    Leszek

  • 97. Data: 2003-11-11 06:59:47
    Od: Arek <a...@e...net>

    Leszek rzecze:
    > To ty jesteś tchórzem. ja miejsce i czas ustaliem pokurczu.

    Żaden anonimowy tchórz bojący się pokazać twarzy nie ma godności
    wystarczającej do wyznaczenia ani czasu ani miejsca.
    Poprawka - nie ma żadnej godności bo jest zwykłym parszywym tchórzem.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 98. Data: 2003-11-11 15:17:27
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    > ekonomii, co jest założeniem
    >
    > No wlasciwie sie zgodze ... Gowna wpieprzaja miliardy much, a jakos Cie do
    > niego nie ciagnie ... wiec nie zaslaniaj sie legionem ekonomicznych
    > autorytetow...

    Nikim się nie zasłaniam. A Ty porównując profesorów ekonomii do much wp...
    g... sam sobie wystawiasz świadectwo. Po raz kolejny zresztą.

    > Ale jak chcesz tak to oki :
    > Urzednicy warszawki

    Nie na temat...

    > Na miejsce kazdego rozwiazanego urzedu

    Nie na temat...

    > Dodatkowo ta banda darmozjadow ciagnie na

    Zupełnie nie na temat....

    > Powiedz to nam co tak naprawde Ty wytwarzasz ?

    Kolego. Proszę Cie - idź coś poczytaj nt. ekonomii, zanim zaczniesz takie
    bzdury wygadywać. Według Twoich teorii programista nic nie wytwarza prawda?
    Idź to szybko zgłość Gatesowi, bo widać został najbogatszym człowiekiem na
    świecie przez przeoczenie. Nie chce Cie obrażać ani być złośliwy, ale
    naprawde nie masz bladego pojęcia o tych sprawach i nawet już w XIX w. takie
    stwierdzenia nie uchodziły.

    Wytwarza się teraz jedno - produkt ( krajowy, i to najczęsciej brutto ).
    Mierzy się to wartością dodaną, a nie kilogramami wyfedrowanego węgla.

> [...]
    oni
    > kasy ... jednak uwlaczanie takiej pracy to jakas paranoja ...

    A to mi jeszcze wytłumacz, no nie rozumiem skłądni tego zdania - o co
    chodzi?

    > rozprawianie nad wyzszoscia pracy fiz nad umyslowa i odwrotnie jest
    > sliskie... i nie wiem czy "filozoficznie rozwiazywalne"

    Nikt nie zamierze tu nad tym filozofować, bo to nie ma nic do rzeczy. Tak
    tylko zadam Ci pytanie pomocnicze, jak długo trzeba się kształcić, aby
    zostac węglokopem a ile, żeby zostać prawnikiem. Powinno dać Ci to troche do
    myslenia, choć mówiąc szczerze nie pokładam już w Twoim myśleniu wielkich
    nadziei.

    > Jednak u Ciebie
    > widze ze czlowiek pracujacy rekami jest debilem albo scierwem (tak nie
    > napisales)

    Skoro wiesz, że tak nie napisałem, to po co wypisujesz te bzdury? Zaczynam
    już nawet wątpić w integralność Twojej osobowości. Może zechcesz wycofać to
    oszczerstwo i przeprosić?

    > a umyslowy to wyzszy stopien czlowieczenstwa

    Umysłowy to wyższy stopień umysłowośći. Na człowieczeństwo jeszcze składa
    się pare innych rzeczy. Np. kultura osobista. Ale w sumie w Waszych stronacg
    to chyba towar deficytowy.

    > Myslisz ze Polska potrzebuje okolo 360 000 urzednikow ? ich liczba wzrasta
    > roku na rok ? ale czy przy tym poprawia sie jakosc obslugi ?
    > Jak myslisz ile to jest forsy ? Niepotrzebnie wydanej ...

    Po pierwsze nie na temat znowu. Po drugie jabys czytał wszystkie moje posty
    w tym wątku i dołożył zrozumienie tychże postów, to by Ci zaświtało, że jako
    liberał nie moge popierać rozbudowanej administracji i nadregulacji rynku.
    Ale to trzeba własnie rozumieć i słuchać, co się mówi a nie tylko bluzgać.

    > A jak robili takie cos stoczniowcy to byles za nimi ?
    > A moze jak taksowkarze zablokowali warszawe to zwyczajnie olales sprawe ?
    > Albo moze pielegniarki ?
    > Albo rolnicy ?

    A jak Ci się wydaje? Bardzo łatwo wychodzi Ci imputowanie różnych własnych
    rojeń.

    > Wszystkim przyklaskiwales a gornikow nazywasz zlodziejami i opojami ?

    Poproszę o przykład mojego przyklaskiwania jakiejkolwiek roszceniowo
    nastawionej grupy społecznej albo przyznanie do rozpowszechniania nieprawdy
    i przeprosin. Jakbyś użył google to byc pewnie znalazł pare moich postów z
    dawniejszych czasów, w których postuluje bezwzględne egzekwowanie prawa w
    stusunku do wszystkich. Jest to fundament mojej wizji Państwa, dla którego
    górnictwo jest kamieniem obrazy.

> [...]
    do
    > sprzedazy firmy bezprawnie i NIKT za to nie beknal !!!! Oczywscie

    Ale po co ta publicystyka? Mówimy o drenażu państwowej kasy przez górnictwo.

    > Zastanow sie czlowieku troche ... Myslisz ze jak robisz umyslowo to masz
    > monopol na wiedze i madrosc ?

    Zastanowienie to jest Tobie chyba potrzebne. Nie mam monopolu na nic, ale
    nie będe udawał, że zdanie byle oszołoma jest równie dobre co moje, bo nie
    jest.

    > Dlaczego to uwazasz ze za moim slowami stoja zrozpaczeni ludzie ktorym
    jakis
    > urzednik ma zamiar odebrac zrodlo chleba ?

    Dlaczego tak uważam? A ja tak uważam? Chyba nie bardzo - w szcególności w
    kwestii tego urzędnika. To źróła chleba i omasty po prostu jest naszą
    kieszenią i kiedyś musi się to skończyć.

    > Wielu specjalistow z dziedziny ekonomi zgadza sie jednak z moim zdaniem

    Tiaaa??? Kótrzy to wątpią, że górnictwo pochłania wielkie zasoby państwowych
    pieniezy i jest wielkim obciążeniem dla budżetu i gospodarki? A górnicy sa
    wiecznym kłopotem paraliżującym działanie kolejnych rządów?

    > Ze gornitwo w Polsce poza przynoszeniem jak Ty to mowisz kosztow ... i
    > oprocz jak to napisales okradania Polski przynosi kozysci.

    Tiaaa??? Per saldo? To, że niektóre kopalnie sa rentowne nie podlega
    dyskusji - i te niech zostaną. Ale górnictwo jako całość przynosi straty.
    Koniec kropka i nie ma co nad tym debatować, bo to jest fakt nagi i
    bezsporny dla każdego, kto ma balde pojęcie o czymkolwiek.

    > Ograniczenie wydobycia zgadzam sie pozwoli na podniesienie sie polskiego
    > gornictwa z zapasci ...

    No to jak wreszcie - zamykamy czy nie? Ponownie wydajesz się być
    rozdwojony...zęby nie powiedzieć.. no wiesz... Czyżby z szowinizmem
    śląsko-góniczym gdzies tam w głebi toczyła bój jakaś iskierka zdorwego
    rozsądku? Aż mi się wierzyć nie chce.

    > Jednak ta zapasc nie jest spowodowana tylko i
    > wylacznie przez Slask ... duza czesc winy za to spada na nieudolne
    kierownia

    Nieudolne co? Nieudolność rządów polegała na tym, ze wyłaćzyli górnictwo
    spod działania normalnych rynkwoych mechanizmów za każdym razem jak popadło
    w długi reanimując je dotacjami i umorzeniami. Należało ten wrzód przeciąć
    raz a porządnie, jak Maggie w Wielkiej Brytanii, badytów spacyfikować i
    pozwolić krajowi się dalej rozwijać, zamist kupowac sobie spokój Śląska za
    kolejne miliardy.

    Nie zgadzam sie, aby ten kraj był nadal zakładnikiem kolejnych grup nacisku,
    dojących go na prawo i lewo, kiedy ja i inni mi podobni tyamy z wywieszonymi
    ozorami i jesteśmy rabowani z tego co zarobimy. KONIEC TEGO ROZBOJU!!!

    > Co do wydumanych zarzutow nt zarobkow to zastanow sie kto powinien wiecej
    > zarobic ?

    Powinien zarobić więcej ten, którego praca jest więcej warta.

    A raczej kto przynosi wiekszy dochod (tak tak wiem gornik nie
    > przynosi dochodu) ?

    No właśnie - sam sobie odpowiedziałeś.

    > Robotnik ktory wytwarza czesto z narazeniem zdrowie czy urzednik ktory za
    > nic nie odpowiada?...

    Znowu nie na temat. Urzędnik powinien zarabiąć duzo po to, aby nie brał
    łapówek i dobrze robił to, co jest konieczne dla funkcjonowania pańśtwa. To,
    że nie ponoszą odpowiedzialności leży już daleko poza przedmiotem tej
    dyskusji.

    Depi.

  • 99. Data: 2003-11-11 15:20:43
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    > Jezy zes sie uczepil dziwnej mysli ze ja gdzies napisalem ze wszystkie
    > kopalnie trzeba utrzymac ... nigdzie tego nie napisalem ...

    Już to omawialismy - wynika to z tego, że prostetujesz przeciw ich
    zamykaniu.

    > No nie znowu zes sie uczepil mojego nieistniejacego zdania ze wszystkie
    > kopalnie musza istniec ... :(

    No a gdzie powiedzialeś - no dobra niech zamykaja Śmiałego? Albo jakąs inną?
    I gdzie to jest w stanowisku związków, którego bronisz?

    > wszystko.
    >
    > ehhh bez wegla z Polski bez wegla do ktorego doplacasz nie bedzie na
    polskim
    > rynku wegla ktory pozwolilby utrzymac cene energii na poziomie jaki jest
    > teraz ...

    Czy ty naprawde nie widzisz, ze 10 razy juz napisalem, ze Ukrainski wegiel
    jest tanszy od naszego? Czlowieku OBUDZ SIE!!!

    > powiesz zapewne ze kupisz gdzies indziej ... widze ze nie kapujesz ciagle
    Już nie mam siły...Jak mogę przekazać śłepcowi coś o Rembrandcie?

    --
    Depi.

  • 100. Data: 2003-11-11 15:30:49
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    > Bajzel jest w calej Polsce... Ale jak widac najbardziej denerwuje Cie on
    na
    > Slasku ...

    Bo o nim teraz mówimy i nigdzie nie jest on tak skoncentrowany. Rolnictwo
    choćby jest wszędzie. Gónictwo tylko na ślasku.

    > prawo prawem a ilosc urzednikow to juz inna sprawa, prawda ?

    Jezu... Ale jak to sie ma do czegokolwiek??? Czy Ty sam widzisz w tych
    swoich rzucanych ni z gruszki ni z pietruszki stwierdzeniach jakis logiczny
    ciag???

    > To przemysl sprawe :
    > restauracja ile ma kontroli z sanepidu, strazy, policji, US, czy innych
    > kontroli ?

    Duzo!

> [...]
    potrzeba
    > impuslu z gory ... Jesli gora zachowuje sie podobnie to po co cos zmieniac

    No ale co z tego? Co to ma do rzeczy???

    > Nie rozwadniam. Chodzi mi tylko o to ze jak ma byc u nas lepiej jesli
    reszta
    > Polski dusi sie pod nimi ?

    Do reszty Polski nikt nie dopłaca. Do Was owszem.

> [...]
    > dodatkowych kosztow, przedluzanych czesto przez chorobowe ... jest duzo
    > mozliwosci wykozystania prawa do jego przekrecania...

    Jasne, ale są to zdobycze związkowe których nie dadzą sobie wyrwać, bo znów
    najada Warszawę, prawda? Zdecyduj się chłopie po czyjej jesteś stronie, bo
    jak już pisałem gdzie indziej wykazujesz daleko posuniętą niekonsekwencje.
    Ogólnie jesteś liberalny tylko jak chodzi o górników to nagle przchodzisz na
    skrajny etatyzm. Czyli po prostu przemawia przez ciebie Śląsko-górniczy
    szowiznim.

    > Zostawione same przy zrozumieniu tego ze wzrost ceny wegla (bo tak odrazu
    > nie sprowadzisz wymaganej ilosci wegla zza granicy) spowoduje wzrost cen
    > energi i w innych dziedzinach

    Wzrost ceny węgla to Twój wymysł i tylko Twoj. To sa rojenia. To zwykła
    brednia.

    > Narzucone zostaly one w minionym ustroju jednak trzymane mocno sa przez
    > prawo ktore bylo w tamtych czasach ustalane...
    > Oczywiscie zmienic to sie da ... Z pomoca ...

    Trzymane przez WAS!!!! Ślaska trzyma ten socjalizm kolego!!!

    Nawet

    > A mnie wstyd tego ze czlowiek ponoc wyksztalcony na jakiego pozujesz i
    > zapewne jestes mowi rzeczy typu : Slask okrada Polske :(

    No tak - bo pijany tłum katujący stóżów prawa Cie nie wzrusza prawda? Tylko
    Twoj szowinizm sie burzy, jak ktos Twojego świętego Ślaska ruszy? Dlatego
    móiwe, że Wy już zatraciliści poczucie bycia Polakami. Dobro Polski się juz
    nie liczy - byleby strumien forsy płynał na Śłąsk, prawda?

    Co do meritum - jeśli szwaczka w Łodzi wyrzucana jest na ulicę i dostaje
    kopa na drogę, a górnik na Śląsku dostaje 70 tys. złotych, bo inaczej
    przyjedzie demolować i bic się z policją, to co to jest?!?!? Pytam Cie - co
    to jest?!?!? Poprawka - to nie kradzież. TO ROZBÓJ!!!

    > tylko
    >
    > Pozwolcie im na to ...

    Hahahahaha!!!! Ktos broni kopalniom upadać tak? Wbrew im chęciom szczerym???
    Boże - naprawde nie rozumiem jak ty funkcjonujesz z tak dalece zaburzonym
    poczuciem rzezcywistosci.

    Depi.