    From: "Flashi" <f...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Okupant ważniejszy od górnika
    Date: Tue, 11 Nov 2003 01:10:34 +0100
    <boip14$4th$1@korweta.task.gda.pl> <boiq33$rlu$3@news.onet.pl>
    <boir3v$g4r$1@korweta.task.gda.pl> <bojph4$rqj$1@nemesis.news.tpi.pl>
    <bol18k$1vj$1@korweta.task.gda.pl>
    <NQrrb.284483$vL1.3530591@news.chello.at>
    <bom5g3$glv$1@korweta.task.gda.pl>
    <FlHrb.11161$ky5.135585@news.chello.at>
    <bonmqt$9uq$1@korweta.task.gda.pl>
    <b_Orb.21363$ky5.263711@news.chello.at>
    <boohqk$991$1@korweta.task.gda.pl>
    <%ZQrb.23836$ky5.327485@news.chello.at>
    <booqql$s4o$1@korweta.task.gda.pl> <bop6l7$rqu$1@nemesis.news.tpi.pl>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bop6l7$rqu$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Typowa dla roboli pogarda dla ludzi wykształconych widać jest Ci bliska.

    To nie jest pogarda ... Pogarda to wymysl ludzi wyksztalconych niezapominaj
    o tym ...
    Prosty czlowiek nawet nie wymyslilby takiego konceptu ... Dopiero
    "wyszktalcony" czlowiek wymyslil ze ten ktory mniej umie jest gorszy ...
    Dopiero wyksztalcony ksiadz/najezdzca wymyslil ze poganin jest gorszy ...

    > Ale może mi jeszcz wytłumacz, co sie dzieje w głowie takiej osoby, która
    > "lituje się" nad kimś, kto guruje nad nim kultura i wykształceniem? Bardzo
    > mnie to zawsze fascynowało, jakie procesy wyparcia i samooszukiwania
    > zachodzą w takim umyśle (???).

    Zachodza proste procesy jesli ktos taki uwaza ze mozna GOROWAC nad kims
    wyksztalceniem i kultura to znaczy ze tej kultury zbyt duzo niema ...
    Lituje sie nad glupcami ktorzy mysla ze jak ktos robi fizycznie to jest
    tepy.

    > A czego Ty włąsciwie chcesz? Czy sam wiesz?

    Chce wyplewic takich zadufanych w swoja UMYSLOWOSC ludzi ktorzy chyba z
    zawisci ze ktos moze zarabiac wiecej pracujac ciezej od niego mowi debilizmy
    w stylu : "Slask okrada Polska", albo "Ale mamy terrorystów przeciw sobie,
    którzy prędzej rozwalą państwo w drzazgi niz pozwola sobie odebraż
    przywileje",

    "Mnie do furii doprowadza to, że dla paru tysięcy zdziczałych łobuzów, co to
    nie chciało im się chodzić do szkoły i teraz nie będą mieli gdzie proacować,
    bo tylko kilofem umieją machać." - a jak skonczyl szkole to juz moze ?
    Czlowieku opanuj sie ... Zapewne z dziada pradziada jestes z tych co
    wyzyskiwali i byli elita umyslowa kraju ? A moze wlasnie Twoi rodzice ciezka
    praca dali Ci wyszktalcenie i teraz za wszelka cene chcesz to zapomniec bo
    przeciez to jest niegodne ?

    Chcialbym zeby ta zadufana czesc intelyyygencji przestala sie wywyzszac,
    przestala traktowac wszystkich jak slugusow, zeby dotarlo do tej zadufanej
    czesci ze na przekladaniu papierkow swiat sie nie konczy ... i bez uslug i
    produkcji to sobie moga te papierki przekaladac ale w koncu nikogo to nie
    bedzie obchodzilo ...

    Taki byl ton moich wypowiedzi ...
    Gadanie ze Slask okrada Polske jest wierutna bzdura.