  • 1. Data: 2005-05-30 19:39:52
    Temat: Zwrot akcyzy za samochód....
    Od: "Miki" <m...@w...pl>

    ...ale trochę inaczej:
    Wysłałem pismo do Naczelnika Izby Celnej z żądaniem zwrotu akcyzy i
    oczywiście dostałem odmowę. Teraz smażę pismo do kolejnego szczebelka, czyli
    do Dyrektora Urzędu Celnego. Wiem już co i jak (tak mi się wydaje..) ale
    zastanawiam się, czy się nie wstrzymać i poczekać na wyrok NSA w sprawie z
    Lublina (z zeszłego tygodnia).
    Mam tylko wątpliwość: czy pomimo że dostałem pismo od Izby Celnej i nie
    złożę odwołania w terminie 14 dni od doręczenia to czy w przyszłości będę
    mógł jeszcze raz wysłać pismo do Naczelnika z ponownym żądaniem?
    Czy jednokrotne udzielenie odpowiedzi jest wiążące aż "do końca świata" czy
    np decyzja NSA może być czynnikiem mającym wpływ i zmianę sytyacji w
    sprawie?

    Pozdrówka
    Miki