  • 11. Data: 2003-08-22 20:35:48
    Temat: Re: Odwolanie prezydenta miasta
    Od: "" <b...@p...onet.pl>

    Wcześniej miałeś chamulec (celowo przez CH) czyli musiałeś ulegać chamskiemu
    nachapywaniu się kasą do priva kieszeni. Teraz prywata jest powstrzymywana.
    Z tymi odszkodowaniami za Jurczyka to nie zwalajcie całej winy na niego. Za
    Piasta zmiany w umowie wprowadził vicek, aby osiągnąć sukces i przywiązać
    inwestora do realizacji umowy - tylko dupek nie zauważył, że takie przywiązanie
    działa w obie strony (kwestia zamiany zwrotu bodajże zaliczka, przedpłata, czy
    wadium w umowie).
    Umowy i owszem, podpisuje bądź zrywa prezydent - ale to PRAWNICY je układają za
    nic nie odpowiadająć.
    Jak Mumia Wolności pokaże kandydata który może wygrać z SLD w naszym mieście,
    to i ja włączę się do tej akcji.
    Ale jak ma być wywalenie dla wywalenia i nic dalej, to ja mam już swoje lata....
    wolę wypić piwko i poświęcić czas naszej stronce
    www.bezpartyjni.pl
    ostatnio zaniedbywanej z powodu braku czasu i kasy....