  • 1. Data: 2003-08-19 13:39:58
    Temat: Odwolanie prezydenta miasta
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Witam

    Jakie warunki trzeba spelnic, zeby ustanowic referendum w sprawie odwolania
    prezydenta miasta?
    Slyszalem, ze liczba podpisow, ktore trzeba zebrac jest tak duza, ze jest to
    wlasciwie zadanie nie do wykonania?

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 2. Data: 2003-08-19 15:23:55
    Temat: Re: Odwolanie prezydenta miasta
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    Rafal M napisał(a) Tue, 19 Aug 2003 15:39:58 +0200 na pl.soc.prawo:

> [...]
    > prezydenta miasta?
    > Slyszalem, ze liczba podpisow, ktore trzeba zebrac jest tak duza, ze jest to

    Z tego co mi wiadomo to 1/10 uprawnionych do głosowania, myślę że jeśli
    bardzo zalazł za skórę mieszkańcom to dało by się zrobić:)

    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498
    www.mariuszr.prv.pl
    mariuszr@USUN_TO.post.pl

  • 3. Data: 2003-08-19 18:57:05
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "MariuszR" <m...@n...post.pl> napisał w wiadomości

    > Z tego co mi wiadomo to 1/10 uprawnionych do głosowania, myślę że jeśli
    > bardzo zalazł za skórę mieszkańcom to dało by się zrobić:)

    A zalazl zalazl, juz 10% budzetu na ten rok poszedl na odszkodowania, a
    wczoraj wlasnie storpedowal budowe dzielnicy finansowej :/ a byla juz
    podpisana umowa wstepna, wiec kolejne odszkodowanie zapewne bedzie

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 4. Data: 2003-08-21 19:30:29
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Użytkownik "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > A zalazl zalazl, juz 10% budzetu na ten rok poszedl na odszkodowania, a
    > wczoraj wlasnie storpedowal budowe dzielnicy finansowej :/ a byla juz
    > podpisana umowa wstepna, wiec kolejne odszkodowanie zapewne bedzie

    Ok, wlasnie rozpoczelo sie zbieranie podpisow :)

    Pozdrawiam
    Rafal

  • 5. Data: 2003-08-21 20:41:45
    Od: "" <b...@p...onet.pl>

    A w jakim mieście, to się może przyłączę?
    Problem jest nie tylko z podpisami, ale z całą kołomyją. Przed zbieraniem
    podpisów trzeba zgłosić komisji wyborczej i podpisy trza zebrać w jakimś
    czasie. A i to nie koniec kłopotów - musi jeszcze wziąść udział w referendum
    odpowienia ilość osób - a to już problem.....

  • 6. Data: 2003-08-21 20:59:47
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał:
    > A w jakim mieście, to się może przyłączę?

    W Szczecinie ;) Zdaje się, że młodzieżówka UW się za to
    zabrała :)

    Pozdrawiam,
    Gerard

  • 7. Data: 2003-08-21 22:42:03
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    Piotr 'Gerard' Machej napisał(a) Thu, 21 Aug 2003 20:59:47 +0000 (UTC) na
    pl.soc.prawo:

    > W Szczecinie ;) Zdaje się, że młodzieżówka UW się za to
    > zabrała :)

    W Łodzi też się o tym mówiło:) Ciekawe czy coś z tego wyjdzie, może jak
    komuś się przedwcześnie kadencja skończy to inni przestaną myśleć że
    skoro zostali wybrani to przez 4 lata mogą pobierać pensję i mieć gdzieś
    mieszkańców:)

    --
    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498

  • 8. Data: 2003-08-21 22:47:22
    Od: MariuszR <m...@n...post.pl>

    "" <b...@p...onet.pl> napisał(a) 21 Aug 2003 22:41:45 +0200 na pl.soc.prawo:

> [...]
    > czasie. A i to nie koniec kłopotów - musi jeszcze wziąść udział w referendum
    > odpowienia ilość osób - a to już problem.....

    Nie jestem pewien ale chyba też musi upłynąć rok od wyborów.

    --
    Mariusz Rzepkowski
    GG: 966498

  • 9. Data: 2003-08-21 23:12:54
    Od: "" <b...@p...onet.pl>

    Ten rok od wyborów to chyba nie, ale za to chyba nie mo ze byc mniej niż jakiś
    okres do końca kadencji - chyba pół roku....
    Jestem ze Szczecina, ale jeżeli jużmiałbym wybierać, to chyba wziąłbym sie za
    prezedntka łodzi. W Szczecinie jest taki Prezydent i wszyscy widzą, ale
    samozwańczo wodzowskie i koleśiowe zapędy z odzi to jest to, co w pierszym
    rzędzie nalezy gonić. A tych ze Szczecina co to chćą zwalić Jurczyka to mam
    pytanie - i co dalej? Całą wadza w mieście rekach jednej opcji? Dopiwro będzie
    prywata!!! Zostawta ten jurczykowy chamulec, chociaż nie najlepszy, na
    miejscu....

  • 10. Data: 2003-08-22 20:10:09
    Od: "Rafal M" <markii@No_Spam_poczta.gazeta.pl>

    Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Ten rok od wyborów to chyba nie, ale za to chyba nie mo ze byc mniej niż
    jakiś
    > okres do końca kadencji - chyba pół roku....

    Musi byc rok po wyborach, mija teraz w pazdzierniku.
    Trzeba zebrac 10% podpisow osob uprawnionych do glosowania ( w Szczecinie
    oznacza to 32 tys) wciagu 6 tygodni.
    Pozniej frekwencja w referendum musi wnosic min 30%

> [...]
    będzie
    > prywata!!! Zostawta ten jurczykowy chamulec, chociaż nie najlepszy, na

    Czy on ma byc hamulcem za cene degradacji tego miasta? Od dluzszego czasu
    nie bylo to zadnej duzej inwestycji, pomijajac centa handlowe i markety.
    Juz z 10% budzetu poszlo na odszkodowania, za zerwanie umow przez Jurczyka,
    a szykuja sie nastepne (nie powstanie dzielnica finansowa, a umowy wstepne
    juz byly)

    Sam nie sympatyzuje z Unia Wolnosci, ale w tym przypadku z checia pomoge im
    zbierac te podpisy, tym bardziej ze wrzesien mam wolny :)

    Pozdrawiam
    Rafal