  • 1. Data: 2003-08-19 13:25:49
    Temat: Wielki bar i mieszkanie na parterze
    Od: humonia <e...@p...onet.pl>

    Witam wszystkich,
    bardzo prosze o pomoc w rozwiązaniu poniższego problemu.
    Mieszkam w bloku czteropiętrowym na parterze. Mam mieszkanie
    spółdzielcze-własnościowe. Na przeciwko moich okien w odległości około 8
    metrów stoi budynek (bar). Do tej pory był to budynek parterowy ze
    spadzistym dachem, gdzie poddasze służyło za dodatkowe piętro z tarasem.
    Od kilku dni właściciel baru rozbudowuje go o kolejne piętro (oczywiście
    plus spadzisty dach). Budynek już przed rozbudową zasłaniał mnóstwo
    światła, przez co w moim mieszkaniu w godzinach popołudniowych panował
    półmrok. Teraz gdy przybywa wysokości wspomnianemu budynkowi światła
    będzie jeszcze mniej.
    W związku z tym mam pytanie czy istnieje przepis, który definiuje
    możliwą wysokość budynków odnośnie do przestrzeni między nimi
    (proporcjonalnie?)?
    Lub też, czy istnieje jakiś inny przepis, który pozwoliłby mi na
    dowiedzenie, że budynek znacznie obniża warunki mieszkania w tym miejscu.

    Z góry dziękuję za odpowiedzi.

    Serdecznie pozdrawiam
    Monika W.

  • 2. Data: 2003-08-19 21:28:55
    Temat: Re: Wielki bar i mieszkanie na parterze
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "humonia" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Witam wszystkich,
    > bardzo prosze o pomoc w rozwiązaniu poniższego problemu.
    > Mieszkam w bloku czteropiętrowym na parterze.

    [ciach]

> [...]
    > W związku z tym mam pytanie czy istnieje przepis, który definiuje
    > możliwą wysokość budynków odnośnie do przestrzeni między nimi

    Tak nieco OT, ale ciekaw jestem, jak szybko niejaki Marcin Olender a.k.a.
    "depilator" zwyzywa Cię od pieniaczy za to że śmiesz narzekać, że ktoś Ci
    pogarsza warunki bytowe ;-/