  • 41. Data: 2010-02-17 08:49:07
    Temat: Re: Odśnieżanie zjazdu do nieruchomości
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "szerszen" <s...@t...pl> napisał w wiadomości news:

    > glupim i kmiot, bo jak widac ni wzab nie rozumie tego co czyta,

    Nie da się ukryć.

  • 42. Data: 2010-02-17 10:53:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 17 Feb 2010, marek wrote:

    > No na mojej ulicy to akurat przejezdza srodkiem robiac taki tunelik (po
    > bokach zaspy) o szerokosci 1,5 samochodu...

    A gdzieniegdzie przejeżdża i wrzuca śnieg na chodnik.
    Bo chodnik tuż przy drodze, zaś miasto niekoniecznie świadome że
    ma "wyznaczyć miejsce" na składowanie śniegu bądź go uprzątnąć.

    pzdr, Gotfryd

  • 43. Data: 2010-02-17 12:58:24
    Od: "marek" <m...@N...pl>

    > Użytkownik "marek" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

    > glupis tak jak i ten drugi kmiot, ale coz, widac dzisiejszej mlodzierzy
    > nikt porzadnie juz czytac nie uczy,
    oj dziadku... za to komunistyczne ksztalcenie i wmawianie ci durnych zasad i
    idealow sprawilo ze jestes madrzejszy od nas wszystkich razem wzietych
    (jakbys nie zalapal to sarkazm)
    Ale to juz kazdy dziadek tak ma ze wydaje mu sie ze skoro przezyl tyle lat
    to wszystkie rozumy zjadl, ale po 1 czasy sie zmieniaja, po 2 na starosc
    umysl juz nie ten...
    Czy moze fakt ze pamietasz 2ga albo i 1sza wojne swiatowa czyni z ciebie
    madrzejszego? :) (pytanie retoryczne - oczywiscie, ze nie)
    Prostych rzeczy nie mozesz zrozumiec... Ograniczasz sie do osobistych
    wycieczek.
    Ale panstwo NIE JEST od tego zeby uszczesliwiac ludzi na sile. Zwlaszcza w
    takiej dysproporcji obowiazkow i mozliwosci ich egzekwowania na linii
    panstwo->obywatel
    > bo jak widac ni wzab nie rozumie tego co czyta, a jak nie pojmie i nie po
    > ich mysli, to komuch
    nie skadze liberalizm z ciebie az tryska :)

  • 44. Data: 2010-02-17 13:05:46
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "szerszen" <s...@t...pl> wrote in message

> [...]
    > nikt porzadnie juz czytac nie uczy, bo jak widac ni wzab nie rozumie tego
    > co czyta, a jak nie pojmie i nie po ich mysli, to komuch

    Zeby tak jeszcze pisac porzadnie uczyli, bo z tym masz spore problemy..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 45. Data: 2010-02-17 13:07:18
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > Prostych rzeczy nie mozesz zrozumiec... Ograniczasz sie do osobistych
    > wycieczek.

    ale to ty kmiotku zaczales, jesli nie potrafisz przeczytac kilku zdan ze
    zrozumieniem, jak ta druga lajza, to nie moja wina, nigdzie nie napisalem ze
    pochwalam przymus, napisalem tylko aby samotnik spojzal na problem z drugiej
    strony, reszta to juz twoje i tamtego urojenia

  • 46. Data: 2010-02-17 13:14:41
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Użytkownik "marek" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

    > ale to ty kmiotku zaczales, jesli nie potrafisz przeczytac kilku zdan ze
    > zrozumieniem, jak ta druga lajza,

    PLONK

  • 47. Data: 2010-02-17 13:45:14
    Od: "marek" <m...@N...pl>

    > Użytkownik "marek" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

    > ale to ty kmiotku zaczales,
    oj stary dziadu... moze i zaczalem albo raczej wszedlem w polowie dyskusji
    na takim poziomie, ale nie ograniczam sie JEDYNIE do osobistych wycieczek.

    > jesli nie potrafisz przeczytac kilku zdan ze zrozumieniem,
    jezeli nie potrafisz myslec logicznie...
    >jak ta druga lajza, to nie moja wina, nigdzie nie napisalem ze pochwalam
    >przymus,
    Ciekawe, bronienie go absurdalnymi argumentami swiadczy o czyms innym.

    >napisalem tylko aby samotnik spojzal na problem z drugiej strony,
    No ja patrze na to z 2giej strony i widze tylko panstwo ktore ciagle wymaga
    od obywateli, a obywatel od panstwa moze jedno wielkie g wymagac.
    Jak bedzie mial szczescie to moze cos dostanie, jezeli nie to jego problem
    ze ma pecha.
    Patrzac na to z 3ciej strony to moznaby wszystkie obowiazki zrzucic na
    obywateli bezposrednio i tylko podatki z nich sciagac. Tylko po chuj komu
    takie panstwo?

    >reszta to juz twoje i tamtego urojenia
    Moze tobie sie cos roi ale od tego masz leki.

  • 48. Data: 2010-02-17 14:05:44
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > oj stary dziadu... moze i zaczalem albo raczej wszedlem w polowie dyskusji
    > na takim poziomie, ale nie ograniczam sie JEDYNIE do osobistych wycieczek.

    to trzeba bylo przeczytac wszystko dokladnie, i nie trynic sie miedzy wodke
    a zakaske bez zapoznania sie z tematem od poczatku

    > Ciekawe, bronienie go absurdalnymi argumentami swiadczy o czyms innym.

    bronienie?
    przeczytaj, potem zacytuj

    > No ja patrze na to z 2giej strony i widze tylko panstwo ktore ciagle
    > wymaga od obywateli, a obywatel od panstwa moze jedno wielkie g wymagac.

    no widzisz, patrzysz na problem tylko z jednej strony, przez pryzmat
    przymusu, inny i bez tego przymusu ogarnie chodniki i trawniki do okola, bo
    chce, aby jego otoczenie wygladalo dobrze

    > Patrzac na to z 3ciej strony to moznaby wszystkie obowiazki zrzucic na
    > obywateli bezposrednio i tylko podatki z nich sciagac. Tylko po chuj komu
    > takie panstwo?

    a chociaz zapoznales sie z tymi obowiazkami, bo jesli chodzi o wzmiankowane
    tutaj chodniki, to okazuje sie ze tak na dobra sprawe to "nieprawda jest
    jakoby" bo wlasciciel, czy zarzadzajacy posesja ma je sprzatac tylko i
    wylacznie wtedy, kiedy bezposrednio granicza z dzialka, i sa ciagiem
    pieszym, a jak juz np dopuszczone jest na nich parkowanie samochodow, to sa
    pboblemem gminy

    > Moze tobie sie cos roi ale od tego masz leki.

    nie medrkuj bo ci nie wychodzi