  • 1. Data: 2010-02-15 11:38:00
    Temat: Zwrot 10 dni, a uzywany towar...
    Od: "FlashT" <w...@c...com>

    Witam,
    Co dokladnie oznacza zapis:
    "...ulega zwrotowi w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w
    granicach zwykłego zarządu" ?
    Mozna uzywac towar przez te 10 dni czy nie?
    Pozdrawiam,
    FlashT

  • 2. Data: 2010-02-15 11:55:10
    Temat: Re: Zwrot 10 dni, a uzywany towar...
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 15.02.2010 FlashT <w...@c...com> napisał/a:
    > Witam,
    > Co dokladnie oznacza zapis:
    > "...ulega zwrotowi w stanie niezmienionym chyba, że zmiana była konieczna w
    > granicach zwykłego zarządu" ?

    Czyli możesz np zmienić towar np otwierając opakowanie, czy np odczytać
    płytę jak to np cd-player, nie możesz nim np wbijać gwoździ, po wbijaniu
    już nie możesz zwrócić.

    > Mozna uzywac towar przez te 10 dni czy nie?

    W zakresie normalnego użytkowania - tak.

    Nie wiem jak tu się mają np elementy ekspoatacyjne, np tusze/toner/papier
    termosubliacyjny w drukarkach (ten startowy), czy np nie trzeba odkupić, aby
    zwrócić w stanie niezmienionym.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 3. Data: 2010-02-15 14:36:21
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl>

    Użytkownik "Sergiusz Rozanski" <w...@s...com> napisał w
    wiadomości news:slrnhnidc4.b97.write-only-with-spf@dns.media-la
    b.com.pl...

    > Czyli możesz np zmienić towar np otwierając opakowanie, czy np odczytać
    > płytę jak to np cd-player, nie możesz nim np wbijać gwoździ, po wbijaniu
    > już nie możesz zwrócić.

    akurat nie mozna otworzyc plyty z programem.