  • 11. Data: 2009-11-13 20:14:54
    Temat: Re: Odpowiedzialność rodzica za (nie)pełnoletnie dziecko
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 13-11-2009 o 21:02:14 Zygmunt <...@o...eu> napisał(a):

    > Nie wiemy z twojej wypowiedzi jak to obiektywnie by?o, ale uczenie
    > kretactwa
    > migania sie z zobowi?zan to nie najlepszy ogólnie pomys? - choae jak
    > widzimy
    > z ?ycia
    > polityków i drobnych "speców" bywa taka postawa podstawowym narzedziem
    > pracy.

    Miesiąc się z tym "wozili", zanim zamawiający wypłacił należność
    i podpisał odbiór - także było wszystko sprawdzone.
    A teraz wygląda na to że facet nie ma klientów na to co zamówił
    i chce odebrać pieniądze - a że rodzice młodego są przerażeni kwotą,
    to wpadli w popłoch zamiast się czegoś nauczyć od życia (np. tego że skoro
    młody zarobił w miesiąc tyle co oni w dwójkę przez 3 miesiące,
    to może trzeba się przebranżowić :))

    --
    Tomek

  • 12. Data: 2009-11-14 12:07:30
    Od: Jacek <t...@g...com>

    On 13 Lis, 21:14, Tomek <t...@o...pl> wrote:
    > to wpadli w popłoch zamiast się czegoś nauczyć od życia (np. tego że skoro
    > młody zarobił w miesiąc tyle co oni w dwójkę przez 3 miesiące,
    > to może trzeba się przebranżowić :))

    To powiedz nam, jeśli to nie tajemnica, co młody robi. Żebyśmy i my
    skorzystali.
    http://ds6.ovh.org/drppl.html
    Dziobas RAR PLAYER - odtwarzacz filmów pobierający doskonale
    dopasowane napisy

  • 13. Data: 2009-11-14 12:39:18
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 14-11-2009 o 13:07:30 Jacek <t...@g...com> napisał(a):

    > To powiedz nam, jeśli to nie tajemnica, co młody robi. Żebyśmy i my
    > skorzystali.

    Na takie usługi wystawiam fakturę :)

    --
    Tomek

  • 14. Data: 2009-11-15 17:16:44
    Od: "Zygmunt" <...@o...eu>

    >Na takie usługi wystawiam fakturę :)

    Ale nie wiem czy wiesz, że za udzielone porady tutaj też wystawiamy faktury
    :)