  • 1. Data: 2009-11-13 09:41:35
    Temat: ile czasu na duplikat faktury ?
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    Powiedzmy po 4 latach chce sobie odebrac duplikat faktury VAT np. za paliwo
    ze stacji. Czy jest jakas podstawa prawna na bazie ktorej stacja moze mi
    odmowic? Albo jak dlugo ma obowiazek dac mi duplikat faktury VAT ?

    Icek

  • 2. Data: 2009-11-13 11:58:14
    Temat: Re: ile czasu na duplikat faktury ?
    Od: mvoicem <m...@g...com>

    (13.11.2009 10:41), Icek wrote:
    > Powiedzmy po 4 latach chce sobie odebrac duplikat faktury VAT np. za paliwo
    > ze stacji. Czy jest jakas podstawa prawna na bazie ktorej stacja moze mi
    > odmowic? Albo jak dlugo ma obowiazek dac mi duplikat faktury VAT ?

    Myślę że mniej dopóki mają (mieć) kopię, czyli pewnie 5 lat z
    "zaokrągleniami".

    Więcej pewnie powiedzą na pl.soc.prawo.podatki

    p. m.