  • 1. Data: 2009-11-12 22:15:51
    Temat: Oświadczenie o stanie rodzinnym, majątku - jak wypełnić.
    Od: "Szamway" <u...@v...pl>

    Poradźcie bardzo proszę.
    Mam wypełnić ten formularz na okoliczność przepisania mieszkania mojej mamy
    na mnie. Jest ono składane w celu nie ponoszenia opłaty m.in. od wpisu do
    ksiąg wieczystych.
    http://www.krislex.wroc.pl/wzory/koszty_sadowe.pdf

    Mam następujące wątpliwości:
    1. Oświadczenie to składa obdarowany, czy darczyńca? (zakladam że
    obdarowany - przecież on ponosi wszelkie koszta)
    2. Punkt 3. - stan rodzinny:osoby pozostające w ewspólnym gospodarstwie
    domowym z wnioskodawcą: małżonek..wstępni, zstępni, osoby przysposobione,
    lub pod opieką wnioskodawcy. Czy powinienem uwzględnić w nim mamę?
    3. Punkt 5. Dochody i źródła utrzymania - obecnie z uwagi na chorobę mamy
    utrzymujemy się z jej emerytury. Mama wymaga całodobowej opieki, co utrudnia
    mi podjęcie pracy na etacie. Jak to uwzględnić?

    Pozdrawiam. Szamway.