  • 1. Data: 2004-11-16 12:49:38
    Temat: wykup mieszkania
    Od: "Joanna" <l...@p...onet.pl>

    Witam .Poszukuje informacji od strony prawnej .Chce wykupic mieszkanie
    spoldzielcze w ktorym mieszkam.Moze ktos ma ta procedure juz za soba i ma
    wieksza wiedze na ten temat .Od czego mam zaczac ???.Prosze o pomoc.Joanna

  • 2. Data: 2004-11-16 12:57:44
    Temat: Re: wykup mieszkania
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Joanna pisze:

> [...]
    > wieksza wiedze na ten temat .Od czego mam zaczac ???.Prosze o pomoc.Joanna

    Od wizyty "w spoldzielni"

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-11-16 13:20:13
    Od: seb <s...@k...to.wie.com>

    On 2004-11-16 13:49, Joanna wrote::

> [...]
    > wieksza wiedze na ten temat .Od czego mam zaczac ???.Prosze o pomoc.Joanna

    Od pójścia do spółdzielni. Tam Ci wszystko powiedzą.

    --
    seb (frovna <ROT13> ic . cy)
    Trzeba dać napis, żeby wpuszczać tylko w krawatach.

  • 4. Data: 2004-11-16 17:21:49
    Od: Piotr Fonon <f...@p...onet.pl>

    Joanna wrote:
    > Chce wykupic mieszkanie spoldzielcze w ktorym mieszkam.
    Mieszkasz, ale czy jesteś członkiem i masz spółdzielcze lokatorskie
    prawo do lokalu?
    Chcesz ustanowić odrębną własność lokalu, czy tylko przekształcić prawo
    na własnościowe (nie będąc dalej właścicielem)?
    Piotr

  • 5. Data: 2004-11-16 21:14:03
    Temat: Odp: wykup mieszkania
    Od: "Joanna" <l...@p...onet.pl>

    Nie jest czlonkiem spoldzielni a wlasciwie ojciec bo to o niego chodzi .Chce
    wykupic mieszkanie i scedowac go na mnie dla corki jako darowizne czy
    spadek co bardziej jest korzystniejsze .Mieszka w tym mieszkaniu 50
    lat.Spoldzielnia zgadza sie na wykup
    Użytkownik Piotr Fonon <f...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:cndcvh$s0a$...@h...uw.edu.pl...

  • 6. Data: 2004-11-17 09:19:50
    Od: Boguslaw Szostak <a...@a...edu.pl>

    Joanna pisze:

> [...]
    > wykupic mieszkanie i scedowac go na mnie dla corki jako darowizne czy
    > spadek co bardziej jest korzystniejsze .Mieszka w tym mieszkaniu 50

    No to czego KONKRETNIE chcesz sie dowiedziec ?
    Panie w spoldzielni podadza Ci stosowne kwoty i warunki,

    Boguslaw