  • 1. Data: 2005-03-21 17:59:23
    Temat: alimenty
    Od: "ANIA" <a...@w...pl>

    Nie wiem czy dobrze pytam.
    Czy to prawda ze ojciec dziecka placi 60 % swojej pensji
    na alimenty? JAk to jest? I co kiedy ojciec prowadzi
    wlasna dzialalnosc i jednoczesnie jest zatrudniony
    na umowe o prace gdzie indziej. W jaki sposob bedzie
    wtedy obliczana kwota alimentow?
    Dziekuje za odpowiedzi
    Anna M

  • 2. Data: 2005-03-21 20:13:11
    Temat: Re: alimenty
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    ANIA napisał(a):
    > Nie wiem czy dobrze pytam.
    > Czy to prawda ze ojciec dziecka placi 60 % swojej pensji
    > na alimenty?

    Nie prawda.

    JAk to jest?

    Zerknij w kodeks rodzinny i opiekuńczy w okolicach art. 133.

    --
    @ Johnson
    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 3. Data: 2005-03-21 20:41:19
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Johnson <j...@n...pl> naskrobał/a w

    > Zerknij w kodeks rodzinny i opiekuńczy w okolicach art. 133.

    Jak na mój gust chodziło tu o art. 87 kodeksu pracy.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    I didn't fight my way to the top of the food chain to be a vegetarian.

  • 4. Data: 2005-03-21 20:57:31
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Goomich napisał(a):

    > Jak na mój gust chodziło tu o art. 87 kodeksu pracy.

    Wątpię.

  • 5. Data: 2005-03-21 22:31:55
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Johnson <j...@n...pl> naskrobał/a w

    > Wątpię.

    Zauważ, że ANIA nie wie czy dobrze pyta. :)

    IMO znajomy brata ciotki stryja coś mówił, że 60% i chciała się
    upewnić/dowiedzieć dokładniej o co chodzi.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Koniu polski bierz przykład z konia radzieckiego

  • 6. Data: 2005-03-21 23:06:20
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "ANIA" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiem czy dobrze pytam.
    > Czy to prawda ze ojciec dziecka placi 60 % swojej pensji
    > na alimenty?

    niektorzy tak , zalezy to od kwoty zasadzonych alimentow , zadluzenia w
    wyniku ,ktorego mozna zaspokoic roszczenie alimentacyjne do 3/5 /art.1083
    k.pc czyli do 60%

    JAk to jest?

    j.w

    I co kiedy ojciec prowadzi
    > wlasna dzialalnosc i jednoczesnie jest zatrudniony
    > na umowe o prace gdzie indziej.

    jest z czego sciagac :)

    W jaki sposob bedzie
    > wtedy obliczana kwota alimentow?