  • 1. Data: 2003-02-26 16:04:42
    Temat: Prawo rodzicielskie i alimenty
    Od: " Adam" <a...@N...gazeta.pl>

    Mam male pytanie:
    Czy matka, ktora zostala pozbawiona praw rodzicielskich, a dziecku wyznaczona
    zostala rodzina zastepcza, powinna placic alimenty? A jesli tak, to co powinna
    zrobic, zeby ich nie placic?

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 2. Data: 2003-02-26 20:57:38
    Temat: Re: Prawo rodzicielskie i alimenty
    Od: "M.A.G." <m...@b...vectranet.pl>

> [...]
    wyznaczona
    > zostala rodzina zastepcza, powinna placic alimenty? A jesli tak, to co

    niestety ciagle jest matka mimo rodziny zastepczej,pozbawienie praw
    rodzicielskich nie zdejmuje z niej obowiazku placenia,do placenia alimentow
    jest jedynie wtedy niezobowiazana gdy ktos przysposobi lub adoptuje jej
    dziecko w innym wypatku ma obowiazek

  • 3. Data: 2003-02-26 21:35:37
    Temat: Odp: Prawo rodzicielskie i alimenty
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Adam <a...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:b3ioiq$1oh$...@i...gazeta.pl...
    A jesli tak, to co powinna
    > zrobic, zeby ich nie placic?

    hm chyba sepuku :P

    Sandra

  • 4. Data: 2003-02-26 23:09:38
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message

    > Użytkownik Adam <a...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych
    > napisał:b3ioiq$1oh$...@i...gazeta.pl...
    > A jesli tak, to co powinna
    >

    > hm chyba sepuku :P

    To sie chyba przez dwape pisze. Ale nie dam sie pociac ;-)

    Depi.

  • 5. Data: 2003-02-27 00:21:21
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marcin Olender <d...@g...pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:b3jh5v$5mj$...@n...news.tpi.pl...
    > To sie chyba przez dwape pisze. Ale nie dam sie pociac ;-)

    miałam tez wątpliwosci ale wiemy o co chodzi co nie ? :-)

    Sandra