  • 1. Data: 2003-02-26 15:22:27
    Temat: Witam i od razu pytam - gwarancja na usluge
    Od: "Artur Miller" <a...@p...onet.pl>

    Witam czytelnikow i pismiennikow :)

    Nie ukrywam, ze zalezy mi na czasie, przekowpywanie lexa za duzo by zajelo.
    Historia jest taka: Mam ja sobie sprzet AGD, w szczegolnosci lodowke. Sprzet
    ten raczyl byl zaniemoc, zrobilo sie w srodku cieplo, w ogole nieprzyjemnie.
    Owa rzeczona lodowka jest juz niestety po gwarancji. Zadzwonilem ja wtedy do
    The Autoryzowany I Mnostwo Cytrynowy Serwis, przyjechal pan, zrobil madra
    mine, pokiwal glowa, popodlaczal rozne rurki i butelki do mojej biednej
    lodowki, posyczalo, pokwiczalo, lodowka zaczela chlodzic. Pan wystawil
    rachunek na okragla sumke i zakomunikowal, ze na usluge mam rok gwarancji.
    Moja radosc trwala 2 tygodnie. Sprzet znow zaniemogl. W ten sam spposob,
    zeby bylo ciekawiej :) No to znow za telefon, pan natomiast stwierdzil, ze
    skonsultowal sie z "kims tam" i ze "ten typ tak czasem ma" i ze trzeba kupic
    nowy sprzet. Zaproponowano mi zakup nowego egzemplarza za 30% ceny. Coz mi z
    tego, jak te 30% ceny to i tak bylo wiecej niz za nowy produkt
    konkurencyjnej firmy. Powiedzialem (w duchu tylko) "wyp******ac mi z takimi
    propozycjami" ;-)

    Teraz pytanie: czy moge zadac zwrotu kasy za nieskuteczna usluge ? Czy moze
    meczyc ich do skutku ?

    Z gory dziex za porady :)

    @

  • 2. Data: 2003-02-26 18:24:22
    Temat: Re: Witam i od razu pytam - gwarancja na usluge
    Od: "Maciej Muran" <m...@m...pl>

    Użytkownik "Artur Miller"
    > Nie ukrywam, ze zalezy mi na czasie, przekowpywanie lexa za duzo by
    > zajelo. Historia jest taka: Mam ja sobie sprzet AGD, w szczegolnosci
    > lodowke.

    O! Artur? :)
    Dzisiejsza Rzepa zawiera w sobie bodajże coś w rodzaju poradnika (okładkę
    widziałem przez sekundę) dla Tobie podobnych a zniesmaczonych dzikością
    życia konsumenckiego w Ojczyźnie. Zerknij a być może sam zdołasz rozwiązać
    problem. Poza tym http://www.federacja-konsumentów.org.pl czy jakoś tak :)
    Pzdr,

    --
    M.M.

  • 3. Data: 2003-02-26 21:21:11
    Od: "Artur Miller" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciej Muran" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Artur Miller"
    >
    > O! Artur? :)

    Nooo ... to ja :-)

> [...]
    > życia konsumenckiego w Ojczyźnie. Zerknij a być może sam zdołasz rozwiązać

    oblookamy, powalczymy. dzieki :)

    @

  • 4. Data: 2003-02-27 09:16:10
    Od: "Artur Miller" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Miller" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    Naprawde nikt mi nie pomoze ??? :( W Rzepie jest tylko o towarach, ani slowa
    o uslugach.

    @