  • 1. Data: 2002-09-19 13:18:06
    Temat: Re: Powód - Pozwany
    Od: "Dempsey" <d...@w...pl>

    Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości
    news:12208-1032440696@213.17.138.62...
    > Czy gdziekolwiek w prawie polskim zapisane jest, że
    >
    > Powód i Pozwany nie mogą być TĄ SAMĄ osobą??
    >
    > Pozdrawiam
    > Qwax
    Witam - myślę że napewno jest to zapisane w Kodeksach postępowania karnego i
    cywilnego w dziale Strony procesowe, gdzieś w początkowych artykułach.

  • 2. Data: 2002-09-19 13:23:59
    Temat: Odp: Powód - Pozwany
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Qwax <...@...Q> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:1...@2...17.138.62...
    > Czy gdziekolwiek w prawie polskim zapisane jest, że
    >
    > Powód i Pozwany nie mogą być TĄ SAMĄ osobą??

    proponowałabym przeczytanie k.r.o

    Sandra

  • 4. Data: 2002-09-19 19:31:31
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    Dnia Thu, 19 Sep 2002 15:18:06 +0200, uzytkownik "Dempsey"
    <d...@w...pl> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z tego co
    nastepuje:

    >Użytkownik "Qwax" <...@...Q> napisał w wiadomości

    To bylby prawdziwy cyrk, ale kto wie, moze gdzie siedzi taki robal
    stawiajacy na glowie podstawowa zasade cywilnego stosunku prawnego :)

    --
    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
    \____ PGP Key ID : 0x7E9C34CA ___/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\

  • 5. Data: 2002-09-19 19:33:12
    Temat: Re: Odp: Powód - Pozwany
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    Dnia Thu, 19 Sep 2002 15:23:59 +0200, uzytkownik "Sandra"
    <d...@w...pl> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z tego co
> [...]

    A gdzie dokladnie ? W sumie to nieduze ale nie chce mi sie przedzierac
    :)

  • 6. Data: 2002-09-19 19:42:48
    Temat: Odp: Odp: Powód - Pozwany
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Beerman <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:o...@4...com..
    .
> [...]
    > nastepuje:
    > A gdzie dokladnie ? W sumie to nieduze ale nie chce mi sie przedzierac

    /kiwam główką/ hmm ale leń :-)))

    Sandra

  • 7. Data: 2002-09-19 19:50:04
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Beerman <b...@d...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:a...@4...com..
    .
    > stawiajacy na glowie podstawowa zasade cywilnego stosunku prawnego :)

    a tej kwestii masz racje:-) ale miałam na myśli sprawy rodzinne ...obowiazek
    alimentacyjny...podmioty zobowiązane itd...skierowane to było do
    zainteresowanego by nie zadawał takich pytań,które nie mają racji bytu w
    obowiazku alimentacyjnym...sam zainteresowany wie dlaczego tak
    napisałam...tu nie będę wyjaśniała dlaczego poleciłam k.r.o
    zainteresowanemu ...

    Sandra

  • 8. Data: 2002-09-19 19:59:19
    Od: kam <k...@p...onet.pl>

    Sandra napisa_(a):

    > /kiwam główką/ hmm ale leń :-)))

    w takim razie ja też... gdzie to jest? I dlaczego akurat kro?

    KG

  • 9. Data: 2002-09-19 20:21:26
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik kam <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:3...@p...onet.pl...
    > Sandra napisa_(a):

    > w takim razie ja też... gdzie to jest? I dlaczego akurat kro?

    wyjasniłam już to w innym poście ...zagadnienie dot. stron k.p.c
    rozdz.IV mający zastosowanie również w sprawach rodzinnych...

    Sandra

  • 10. Data: 2002-09-20 09:50:50
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    .

    > /kiwam główką/ hmm ale leń :-)))
    >
    > Sandra

    nie jestem prawnikiem ale sprobuje zgadnac...

    Czy chodzi o to ze strona wylacznie winna wnosi o rorzeczenie rozwodu ?

    Boguslaw