  • 1. Data: 2002-09-19 12:48:04
    Temat: Pomoc prawna!
    Od: m...@p...onet.pl

    POMOC PRAWNA – WNIOSKI/POZWY/ODWOŁANIA
    Masz problem natury prawnej. Potrzebujesz porady. Chcesz napisać pozew,
    wniosek, pismo procesowe, odwołanie. Nie wiesz jak postąpić we własnej sprawie.
    Chcesz się upewnić, że możesz wygrać sprawę zanim pójdziesz do sądu.
    Sprawy rodzinne:
    -rozwód(pozew, wnioski procesowe, wnioski dowodowe, konsultacje, zwolnienie z
    opłat sądowych)
    -separacja(pozew, wnioski procesowe, wnioski dowodowe, konsultacje, zwolnienie
    z kosztów sądowych)
    -zniesienie małżeńskiej wspólnoty majątkowej
    -władza rodzicielska
    -alimenty (pozew, wnioski dowodowe i procesowe)
    Umowy:
    -ugoda
    -wszelkie umowy
    -analizowanie treści umów
    Sprawy majątkowe:
    Spadki:
    -dziedziczenie ustawowe
    -testamenty
    -przyjęcie spadku
    Rozporządzanie majątkiem
    Możliwość kontaktu prze e-mail, szybko bez problemu.
    Marta Wysoka
    m...@p...onet.pl

  • 2. Data: 2002-09-19 19:40:45
    Temat: Re: Pomoc prawna!
    Od: "Paweł Hajdys" <p...@N...gazeta.pl>

    m...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
    > Masz problem natury prawnej. Potrzebujesz porady. Chcesz napisać pozew,
    > wniosek, pismo procesowe, odwołanie. Nie wiesz jak postąpić we własnej

    Słuchaj no Marto, mam nadzieję, że ten dwój drugi post będzie zarazem
    ostatnim spamem jaki wysyłasz na tę grupę. To nie jest tablica ogłoszeń, lecz
    lista dyskusyjna na temat prawa. Jeden raz mogłaś to zrobić - niech Ci
    będzie, chociaż kultura usenetu wymaga postawić "#" przez tematem postu, aby
    poinformowac innych grupowiczów, że jest to forma reklamy i post odbiega od
    formuły: pytanie lub odpowiedź. Ale drugi raz, i to dzień po dniu, wysyłanie
    tego samego spamu jest łamaniem zasad obowiązujących ludzi mających choć
    trochę KULTURY.
    Tutaj udziela się porad ZA DARMO dlatego, nie wiem jak inni, ale ja jestem
    wzburzony tą nachalną reklamą.

    Paweł Hajdys
    h...@l...msk.pl